کد خبر: ۶۸۲۴۹۲
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵

واکنش بزرگان فوتبال جهان به مرگ مارادونا

بسیاری از چهره های مشهور و بزرگ فوتبال دنیا با انتشار پیام هایی به مرگ کاپیتان پرافتخار تیم ملی آرژانتین واکنش نشان دادند و از او به عنوان بازیکنی تکرار نشدنی نام بردند.
واکنش بزرگان فوتبال جهان به مرگ مارادونا
آفتاب‌‌نیوز :

«دیه گو آرماندو مارادونا» شامگاه چهارشنبه پنجم آذرماه به دلیل ایست قبلی در سن ۶۰ سالگی چشم از جهان فروبست. «عمر مؤمنی» کاریکاتوریست با کشیدن تصویر دیه گو به شکل خورشید نوشت: «خورشید فوتبال آرژانتین خاموش شد.»

مارادونا که متولد ۱۹۶۰ میلادی بود، یکی از فوتبالیست‌های تکرار نشدنی تاریخ فوتبال جهان محسوب می‌شد. وی سابقه بازی در تیم‌هایی چون بوکاجونیورز آرژانتین، بارسلونا و سویا اسپانیا و ناپولی ایتالیا را داشت و در عرصه مربیگری، علاوه بر تیم ملی آرژانتین در تیم‌هایی مثل الوصل و الفجیره امارات کار کرده بود.

پس از انتشار این خبر بسیاری از چهره‌های سرشناس و بزرگ فوتبال دنیا به مرگ وی واکنش نشان دادند.

پله: امروز یکی از دوستانم را از دست دادم. مطمئنم روزی من و دیگو در جایی بالاتر از آسمان‌ها فوتبال بازی خواهیم کرد.

کریستیانو رونالدو: امروز من با یک دوست خداحافظی می‌کنم و دنیا با یک نبوغ ابدی وداع می‌کند. یکی از بهترین‌ها، یک شعبده‌باز بی‌نظیر. او خیلی زود رفت اما میراثی بدون محدودیت و یک جای خالی را برجای گذاشت که هرگز پر نخواهد شد. در آرامش باشی. تو هیچ‌وقت فراموش نمی‌شوی.

گابریل باتیستوتا: ممنون ازت جاودانه، در کنار خانواده ات هستم و اشک می ریزم، در آرامش باشی.

لیونل مسی: یک روز بسیار ناراحت کننده برای تمام آرژانتینی‌ها و دنیای فوتبال. او ما را ترک می‌کند اما نمی‌رود زیرا ابدی است. من تمام لحظات زیبایی را که با دیگو زندگی کرده‌ام را حفظ می‌کنم و به خانواده و دوستان وی تسلیت می‌گویم. در آرامش بخواب دیگو

خوان‌مارتین دل‌پوترو تنیسور آرژانتینی: احساس می‌کنم به جایی که تعلق داشتی برگشتی؛ بهشت. برای من تو هرگز نخواهی مرد. آرام بخواب.

گری لینکر: بهترین بازیکن تاریخ فوتبال سرانجام در دستان خدا آرامش گرفت. با فاصله بهترین بازیکن نسل من و مسلماً بهترین بازیکن تمام ادوار بود. پس از یک زندگی پربار اما پر از مشکل، امیدوارم که سرانجام در دستان خدا آرامش پیدا کند. روحت قرین آرامش دیگو.

پائولو مالدینی: خداحافظ دیگو بزرگ، تو همیشه برای من یک قهرمان خواهی بود. در آرامش باشی دوست من.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین