کد خبر: ۶۸۲۵۰۳
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
تبلیغات

نحوه صحیح حمل اثاثیه منزل

هنگامی که قرار است به خانه جدید خود نقل مکان کنیم به جز مواردی که در قبل برای نقل مکان بیان شد، نیاز است که خانه‌ی جدید خود را مرتب و تمیز کنیم، زیرا ممکن است خانه جدید مدتی بدون استفاده بوده باشد و یا مشکلی داشته باشد، و اگر ما بدون مرتب کردن وسایل خود را به این مکان منتقل کنیم تمام کار‌هایی که برای دقت در جا به جایی وسایل بدون کثیف شدن آن‌ها انجام داده‌ایم بی‌ثمر خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز :

مطمئنا تا به حال هر کسی مجبور به حمل اثاثیه منزل خود و یا دیگران شده است، چه برای جابجایی منزل از یک مکان به مکان دیگر و یا چه برای خانه تکانی قبل از عید و یا به هر علت دیگر. در این جا ما قصد داریم که نحوه درست و اصولی برای حمل اثاثیه منزل را برای شما بیان کنیم. برای مثال برای جابجایی وسایل باید از چه ابزاری استفاده کرد که کمترین آسیب را ببینند و یا کثیف نشوند و یا به هم ریخته نشوند.

نقش پلاستیک حباب دار در حمل اثاثیه منزل

خیلی از افراد در کودکی با پلاستیک‌های حباب دار بازی می‌کرده اند و از ترکاندن حباب‌های موجود در آن لذت می‌برده اند، اما کاربرد اصلی این وسیله برای حمل وسایل می‌باشد و برای جابجایی و بسته بندی اثاثیه منزل از این پلاستیک‌ها استفاده می‌شود، به طور مثال اگر بخواهیم یک وسیله شکستنی را جا به جا کرده به طوری که سالم بماند و یا یک وسیله سنگین را برای این که احتمال ضربه زدن آن به دیوار‌های خانه کمتر شود به وسیله این نوع پلاستیک‌ها بسته بندی می‌کنیم تا در هنگام جابجایی ضربه مستقیما به خود وسیله برخورد نکند و حباب‌های حاوی هوا در داخل این پلاستیک‌ها از بروز صدمه به وسیله‌ی مورد نظر جلوگیری می‌کنند. از دیگر وسایلی که اهمیت بسیار زیادی دارد کارتن می‌باشد. برای اسباب کشی امن و راحت قطعا به کارت اسباب شکی نیاز دارید و باید قبل از هر کاری اقدام به خرید کارتن اسباب کشی کنید.

نحوه صحیح حمل اثاثیه منزل

حمل اثاثیه منزل

قبل از انتقال وسایل خانه جدید را تمیز کنید!

هنگامی که قرار است به خانه جدید خود نقل مکان کنیم به جز مواردی که در قبل برای نقل مکان بیان شد، نیاز است که خانه‌ی جدید خود را مرتب و تمیز کنیم، زیرا ممکن است خانه جدید مدتی بدون استفاده بوده باشد و یا مشکلی داشته باشد، و اگر ما بدون مرتب کردن وسایل خود را به این مکان منتقل کنیم تمام کار‌هایی که برای دقت در جا به جایی وسایل بدون کثیف شدن آن‌ها انجام داده‌ایم بی‌ثمر خواهد بود. همچنین پس از جابجایی به مکان جدید افراد معمولا خسته می‌شوند و دیگر توانی برای تمیز کردن منزل جدید نخواهند داشت و موجب خستگی خیلی بیشتر در افراد خواهد شد.

نکات مورد توجه در هنگام حمل اثاثیه منزل

پس از این که وسایل را در جعبه‌ها و کارتن‌های مورد نظر قرار دادیم روی جعبه‌هایی که حاوی موارد شکستنی هست برچسب شکستنی می‌زنیم و در هنگام جابجایی این جعبه‌ها را در محل مطمئن‌تری قرار می‌دهیم. همچنین در هنگام قرار دادن اثاثیه در وسیله نقلیه باید توجه شود که تمام جعبه‌ها را به طور کامل با طناب یا وسیله‌ای دیگر مهار کنیم تا موجب ایمنی بیشتر در هنگام انتقال وسایل باشد. هم چنین پس از بسته بندی اثاثیه‌ی منزل روی هر جعبه اشیائی که درون آن موجود هست را می‌نویسیم تا در هنگام رسیدن به منزل جدید مجبور نباشیم تمام جعبه‌ها را باز کنیم تا به وسیله مورد نیاز خود برسیم. اگر نیاز به تیمی دارید که اینکار‌ها را با کیفیت و بدون نقص انجام دهد می‌توانید به صفحه حمل اثاث منزل ایزی پک مراجعه کنید.

نکاتی درباره رعایت مسائل ایمنی هنگام حمل وسایل

یکی دیگر از مواردی که در هنگام حمل و نقل اثاثیه باید مورد توجه افراد قرار گیرد رعایت اصول ایمنی می‌باشد، به طور مثال در هنگام برداشتن وسایل سنگین مانند یخچال یا اجاق گاز باید چند نفری این وسیله‌ها را جا به جا نمود و در هنگام بلند کردن نیز باید به طرز صحیح خم شدن کمر دقت نمود تا به کمر و یا زانو‌های اشخاص صدمه وارد نشود. هم چنین در هنگام بالا رفتن از پله‌ها و یا پایین آمدن در منزل‌های آپارتمانی به طوری که در حین حمل اثاثیه منزل هستیم باید مراقب بود تا جلو دید خود را به توسط وسیله‌ای که در دست داریم مسدود نکنیم تا بتوانیم پله‌ها را به دقت ببینیم و باعث سقوط فرد از پله‌ها نشود.

نحوه صحیح حمل اثاثیه منزل

کاربرد بقچه زیپ‌دار در حمل اثاثیه منزل

بقچه زیپ‌دار نوعی جامه‌دان می‌باشد که برای جابجایی وسایل منزل مخصوصا لباس به کار می‌رود و مانند یک محافظ برای لباس‌ها و سایر وسایل پارچه‌ای در حمل وسایل منزل کاربرد دارد. حتی می‌توان از این وسیله کاربردی به جز حمل اثاثیه به طور معمولی به عنوان کمد لباس نیز استفاده نمود تا لباس‌ها را به صورت مرتب و بدون چروک درون آن نگهداری کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید این محصول می‌توانید به صفحه بقچه زیپدار ایزی پک مراجعه کنید.

نکته نهایی

ما می‌توانیم حمل اثاثیه منزل خود را به شرکت‌های مخصوص این کار بسپاریم، زیرا این افراد دارای تجربه بیشتری در این زمینه هستند و هم چنین مهارت و توانایی بالاتری برای جابجایی وسایل دارند. به جز این با سپردن این کار به شرکت‌های معتبر که مورد اطمینان هستند خیال خود را بابت حمل وسیله‌های سنگین نیز راحت نمود. البته همان طور که قبلا گفته شد مهم‌ترین مسئله در هنگام سپردن کار به این نوع شرکت‌ها بحث اعتماد است که باید از کار این شرکت‌ها مطمئن بود تا مورد کلاه برداری قرار نگیریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین