کد خبر: ۶۸۲۵۴
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۸۶ - ۱۹:۴۸

دستورالعمل پرداخت تسهیلات به روستائیان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دستورالعمل پرداخت تسهیلات به روستاییان ابلاغ شد كه از طریق دفاتر خدمات بانكی روستایی پست بانك ایران به اجرا گذاشته می‌شود و مدیران شعب نیز با جدیت آن را دنبال می‌كنند.

به گزارش آفتاب به نقل از روابط عمومی پست بانك ایران محمود افضلی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل پست بانك ایران، افزود: در حال حاضر سه هزار و 500 دفتر خدمات بانكی روستایی در سراسر كشور به ارائه‌ خدمات به هموطنان روستایی می‌پردازند كه دفاتر مذكور با دارا بودن دو میلیون و 670 هزار تراكنش مالی، 192 میلیارد ریال منابع جذب كرده‌اند.

مدیرعامل پست بانك ایران گفت: رویكرد اصلی پست بانك ایران توسعه خدمات در دفاتر ICT روستایی و ارتباطی شهری است كه مناسب بودن مكان‌های ارائه خدمات و انگیزه بالای بخش خصوصی از جمله مزیت‌های این دفاتر بوده و افتتاح 161 هزار و 500 فقره حساب برای روستایی از جمله فعالیت‌های آنهاست.

مدیرعامل پست بانك ایران سیاست دیگر بانك را حضور در دفاتر خدمات ارتباط شهری ذكر كرد و افزود: در حال حاضر پست بانك ایران در 540 دفتر خدمات ارتباط شهری حضور دارد كه این دفاتر 26 هزار و 600 فقره انواع حساب برای مشتریان افتتاح شده و سه میلیون و 85 هزار تراكنش مالی داشته‌اند.

افضلی ادامه داد: با فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در پست بانك ایران هزینه‌ عملیاتی را از چهار درصد در ابتدای سال به دو درصد در حال حاضر كاهش داده‌ایم و به عبارت دیگر هزینه‌ كمتری را برای جذب سپرده در بانك پرداخت می‌كنیم.

رییس هیات مدیره پست بانك ایران اظهار كرد: با بهبود مدیریت، نقدینگی رشد تسهیلات از رشد منابع پیش گرفته است كه پرداخت تسهیلات از دو هزار میلیارد ریال در ابتدای سال به سه هزار میلیارد ریال در پایان آبان ماه سال جاری رسیده است كه نسبت به مدت مشابه سال قبل از 123 درصد رشد برخوردار بوده است.

افضلی به تحول بزرگ ایجاد شده در زمینه‌ IT اشاره كرد و گفت: با اقدامات صورت گرفته نرم‌افزارهای بانك یكپارچه شده و با اتكا بر توانایی‌های پرسنل بانك توانسته‌ایم سامانه Core Banking را تدوین كنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین