کد خبر: ۶۸۲۶۱۹
تعداد نظرات: ۱۴۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴
کلانتری دلیل پیروزی انقلاب را "عدم حمایت آمریکا از شاه" دانسته

جنجال اظهارات عیسی کلانتری، معاون روحانی درباره امام خمینی

به تازگی فیلمی از عیسی کلانتری، ریاست سازمان محیط زیست منتشر شده است که وی امام خمینی(ره) را فرزند ناخلف آمریکا توصیف نموده و دلیل پیروزی انقلاب اسلامی را برداشته شدن حمایت آمریکایی‌ها از محمدرضا پهلوی اعلام کرده که امام خمینی از این فرصت استفاده کرد!
جنجال اظهارات عیسی کلانتری، معاون روحانی درباره امام خمینی
آفتاب‌‌نیوز :

در این روزها قطعه کلیپی در فضای مجازی نشر یافته که در آن آقای عیسی کلانتری، رئیس سازمان محیط زیست «امام خمینی» را فرزند ناخلف آمریکا خوانده است. استدلال ایشان هم مبتنی بر آن است که مدعی می شود «آمریکایی ها پشت شاه را خالی کرده اند و او را تنها گذاشته اند».

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ سایت جماران با این مقدمه نوشته است: این سخن از جهات عدیده مورد مناقشه است. اول آنکه مطابق هیچ سند و مدرکی آمریکایی ها پشت شاه را خالی نکردند و این نه تنها با شواهد تاریخی در تضاد است. مطابق همه اسناد منتشر شده، شاه و رژیم پهلوی تا آخرین لحظات حیات خود از حمایت کامل غرب و حتی شوروی برخوردار بوده است.

در این‌باره فقط کافی است به متن منتشر شده در روزنامه نیویورک تایمز اشاره شود که در آن از قول ژنرال رابرت هایزر فرستاده ویژه کارتر در تهران آمده است که او در نشستی در نیویورک به تیم «پروژه ایگل» گفت که از سران نظامی ارشد ایران خواسته بود برای نگاه داشتن شاه در قدرت هر تعدادی از تظاهرکنندگان را که لازم است، بکُشند. طبق صورت جلسه آن نشست، ژنرال هیوسر گفت که به ژنرال‌های ایرانی گفته بود اگر تیراندازی هوایی نتوانست تظاهرکنندگان را پراکنده کند، «سینه‌های آن‌ها را هدف قرار دهید». وی همچنین ژنرال‌های ایرانی را بزدل توصیف کرده بود.

نکته دوم اما درباره ادبیات منحط و مبتذل آقای کلانتری است که در باره شخصیت امام از تعبیر زشت «فرزند ناخلف» استفاده می کند. آقای کلانتری ظاهرا از کمترین میزان از ادب سیاسی و اجتماعی برخوردار نیست که درباره مقتدای کشور از این واژه زشت و توهین آمیز بهره می گیرید. راستی ایشان معنای فرزند ناخلف را می داند؟ مطابق نقل فرهنگ های فارسی بهترین معنا برای این واژه « فرزندی است که مطابق با آداب خانواده اش عمل نکرده است». آیا جریان فکری نهضت اسلامی دست پرورده آمریکاست تا بگوییم چون به اندیشه آمریکا و آداب ایشان پشت کرده است، پس ناخلف بوده است. به نظر می رسد کلانتری حتی از معنای این اصطلاح هم بی اطلاع است.

حقیقت آن است که امام خمینی فرزند راستین اسلام است و این سخنان آقای کلانتری هم جز آنکه آبروی گوینده را ببرد دست آوردی نخواهد داشت، چراکه مردم ایران و مستضعفان جهان بهتر می دانند که امام در کدام مکتب پرورش یافته و در کدام اندیشه مستغرق بوده و از کدام چشمه فکری سیراب شده است.

و نکته آخر مربوط به گروهی است که این سخن را منتشر کرده اند. راستی اگر یک دهم این سخنان را، آقای کلانتری درباره رهبر انقلاب بر زبان جاری کرده بود، گروه مصاحبه‌کننده، جرأت انتشار آن را داشت؟ آیا امام از سایر حوزه‌های ارزشمند نظام کم اهمیت‌تر است؟

گفتنی است که کلانتری پیشتر نیز درخصوص تسخیر سفارت آمریکا گفته بود: «من اصل این موضوع یعنی تسخیر سفارت را قبول ندارم. چرا که ما بالاخره در یک جامعه جهانی زندگی می‌کنیم و یک اصولی را پذیرفته‌ایم. شما خیلی راحت می‌توانستید با امریکا قطع رابطه کنید. می‌توانستید سفیر امریکا را از کشور اخراج کنید، می‌توانستید سفارت امریکا را تعطیل کنید. ولی اینکه یک مشت دانشجو بخواهند از دیوار بالا بروند و... دانشجو که نماینده مردم نیستند، نماینده ملت نیستند. اگر در این سفارتخانه جاسوسی می‌کردند جاسوس‌ها را بیرون می‌کردید. ما حق نداریم به کشوری بگوییم بیایند در کشور سفارتخانه باز کنند و بعد بخواهیم بریزیم تسخیر کنیم، اشغال کنیم، گروگان بگیریم! این رسم کشورداری نیست. گروه‌های انقلابی خودسر ممکن است یک کاری بکنند. ولی حکومت باید با آن‌ها برخورد می‌کرد.»

کلانتری همچنین به نقل از  سید محمد خاتمی، مدعی شده بود «امام آواز خواندن زنان را حرام نمی‌دانستند... خاتمی خودش گفت که امام برای استفاده از تک خوانی زنان به من دستور داد». 

واکنش تند فعال اصولگرا

محمد صادق کوشکی، فعال سیاسی اصولگرا در واکشن به اظهارات کلانتری نوشته است:

١) عیسی کلانتری (معاون حسن روحانی) به شکل رسمی، علنی، به صراحت و بدون ترس به حضرت امام اهانت کرده و ایشان را فرزند آمریکا خطاب کرده است!

٢) اما تا کنون نه کسی به او اعتراض کرده و نه صدایی از تریبون ها، رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و شخصیت‌هایی که بودنشان را مدیون نام و قیام و نظام امامند برخواسته و ظاهرا همه به کار و زندگی خودشان مشغولند و برای کسی صرف نمی کند از ساحت مقدس «روح خدایی زمان ما» دفاع کند!

٣) در این میان مدعی العموم هم مشغول اقدامات واجب‌تر است و یادش رفته که بر اساس قانون، توهین به حضرت امام جرم است!

۴) کسی از سید حسن و موسسه عریض و طویلش توقعی ندارد! این موسسه قرار است بنام امام، نان و گوشت بعضی‌ها را تامین کند که می‌کند! تا امروز هم ندیده‌ایم جناب حسن آقا و موسسه تحت امرشان برای حلال بودن حقوق و مواجب هم که شده از امام و میراث امام دفاعی کرده باشند!

۵) حالا اگر کسی به اسب یک سلبریتی ضد انقلاب، یابو خطاب‌ کرده بود، جبهه اصلاحات و مواجب‌بگیران آن، در فضای حقیقی و مجازی چنان جنگ روانی به راه می‌انداختند و برای پایمال شدن اخلاق و ادب نوحه‌سرایی می‌کردند که خودی‌های ترسو و مرعوب هم وادار به همراهی شوند تا دیگر کسی جرات «تو» گفتن به یک سلبریتی وابسته به اصلاحات را هم پیدا نکند! یعنی ما این قدر نمک‌نشناس شده‌ایم؟

واکنش روزنامه نزدیک به سپاه

روزنامه جوان نیز درباره سخنان عیسی کلانتری نوشت: عیسی کلانتری گرچه صرفاً معاون رئیس جمهور در موضوع محیط زیست است، اما علاقه دارد هر از چندی با محور دفاع از امریکایی‌ها در مسائل سیاسی هم اظهار نظر کند. اخیراً فیلمی از او منتشر شده که حاوی توهین و جسارت بی‌سابقه‌ای به حضرت امام خمینی است. در این فیلم کوتاه او ابتدا می‌گوید که «خالی کردن پشت شاه در خارج از کشور موجب سقوط حکومت پهلوی شد.» و سپس در پاسخ به این سؤال که «یعنی فکر می‌کنید بین امریکایی‌ها و امام مذاکره‌ای صورت گرفت؟» ابتدا با لحنی که گویا یقینی ندارد، می‌گوید: «نمی‌دانم، من خبر ندارم»، بعد، کمی مکث می‌کند، لبخندی به تمسخر می‌زند و با جسارتی سؤال‌برانگیز می‌کند: «شاید به این صورت بشود راحت گفت که حضرت امام فرزند ناخلفی برای آن‌ها بود!» و بعد ادامه می‌دهد: «آن‌ها پشت شاه را خالی کردند و از این فرصت هم انقلابی‌ها به رهبری امام حداکثر استفاده را کردند.»

امریکا البته تمام قد پشت محمدرضا پهلوی یا همان شاهی که کلانتری می‌گوید، ایستاده بود، وقتی دید قدرت ایستادگی مقابل انقلاب اسلامی مردم را ندارد، کمی کنار کشید که همراه دیکتاتور ایران در این سقوط نباشد. تحلیل انقلاب ایران بماند، موضوع این است که در دولت روحانی چه می‌گذرد که مدیر او جرئت کند به همین راحتی چنین عبارات زشت و توهین‌آمیزی را علیه امام امت و بنیانگذار جمهوری اسلامی به کار برد و برکنار هم نشود و کسی هم برخوردی با او نکند! سید حسن خمینی و مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام هم درگیر سیاسی‌کاری شده‌اند و با توهین اصلاح‌طلبان به امام گویا کاری ندارند!

واکنش رجایی

غلامعلی رجایی نیز در واکنش به اظهارات کلانتری گفته است: اخیرا در فضای مجازی قطعه‌ای از سخنان دکتر کلانتری منتشر شده که به دلیل نامناسب بودن تعبیری که ایشان در مورد امام به کار گرفته بازتاب خاص خودش را داشته است. من اینجا در پی این نیستم که به نقد آن سخن بی پایه بپردازم. معتقدم ایشان از روی آگاهی چنین حرفی که جنبه اهانت به حضرت امام داشته را به زبان نیاورده است. من با جنس سخن و سخنگویی آشنا هستم. گاهی کلمه یا عبارتی از دهان یا قلم انسان خارج می شود و بیشتر هم در گفت و گوی محاوره ای که بعد متوجه می شود که آن کلمه، تعبیر یا جمله مناسب نبوده است. با شناختی که از آقای کلانتری دارم، تصور من این است که ایشان هم دچار چنین سهوی شده است. من در این مدت منتظر بودم که عذرخواهی ایشان را ببینم که تاکنون ندیده‌ام.

در هر صورت حرف مناسبی زده نشده و به ساحت بنیانگذار جمهوری اسلامی اهانت شده و ایشان به عنوان برادر یک شهید و دولتمرد دل بسیاری را به درد آورده است. چنانچه تاکنون عذرخواهی نکرده، به نظر من بهتر است در قدم اول عذرخواهی کند. همان جوری که امام گفت «به مجرد احراز اشتباه و خطا از آن برگردید، و اقرار به خطا کنید؛ که آن کمال انسانی است.»(صحیفه امام، جلد 18، صفحه 7)(جزئیات بیشتر)

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱۴۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
102
277
تا امریکا و انگلیس نخوان هیچ جای دنیا انقلاب نمی شه
پاسخ ها
اکبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
تااسلام نخاد هیچ کس و هیچ حکومتی در روی زمین به وجود نمیاید
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
آفتاب ، این همون پیچ امتحان توست
ایمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
اون خداست که اگه نخواد هیچ کاری انجام نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه
۹
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
223
100
چنین انسان هایی.. نبایددربدنه حکومت امام خمینی(ره)باشند،اینا بایدهمان جایی باشندکه به آن تعلق دارندنه اینجا.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
متاسفانه کسانی که بیشترین سوءاستفاده هارو از انقلاب و کشور کردن میشینن این چنین حرفهایی میزنن کسی نیست به این مرتیکه بگه ب اگه انقلاب نبود الان .....
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
امام در صحبت هایش می فرماید. این مردم ولی نعمت شما هستند . واگر نبودند ،شما باید ته زندانها بودید. (نقل به مظمون ) آقای کلانتری حواست باشد...
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
20
34
آقای کلانتری عزیز بهانه به این جماعتندهید چون خودشان شب وروز به زمین وزمان توهینن میکنن کسی جرات نداره اخمشون کنه نمونش احمدی نژاد که حجاب را اصلا فبول نداره مادر هوگو روبغل میکنه با رادیو فردا مصاحبه میکنه وووو
اذرپاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
95
278
کلانتری حرف... درست زده.
افتاب چرا نمیتونم امتیاز بدم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
کجای حرف کلانتری درست است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
کافر همه را به کیش خود پندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
243
98
قوه قضاییه کجاست...دشمنی از این روشنتر؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
دشمن؟؟؟ کدومشون؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
عجب هرکس حرف زد ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
چون با شما هم نطر نیست دشمنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
منظورت اینه که در نطفه خفه کنید و بزنید و بکشید از این حرفا؟ خسته نشدین؟
ناشناس
|
Canada
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
78
236
کلانتری نظرش را گفته و اظهار عقیده آزاد است. ...
پاسخ ها
ایمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
اظهار عقیده ای که به مزاج شما خوش بیاد آزاده درسته؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
کلانتری غلط کرده،از انقلاب میخوره،پا رو خون شهدا و آرمانهای امام میزاره،خدایا ما رو از شر این انحصارطلبان رها کن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
گل گفتی ، خدایا ما را از شر انحصارطلبان رها کن ، آمین
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
اظهار نظر برای مردم عادی آزاده نه برای کسیکه جزء مقامات ارشد نظامه به این آدم میگن نفوذی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
شما با آقای مکرون ریس جمهور فرانسه نسبتی دارید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
ما اصفهانیا یه مکانی داریم به اسم چاررا نظر!
این یارو بره اونجا نظر بده!مگه مسئول مملکت اگه مسئول باشه وقت میکنه نظر بده؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
چطور شد اگه کسی یکی خواسته باشه نظر شخصی خودش در مورد شجریان رو بگه له میشه؟!!!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
2
4
هرچه بود , بود .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
63
212
بزارین هرکسی حرفش رو بزنه .این کمترین حد آزادی هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
دروغگویی هم حدی دارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
اگه هر کی هر حرفی ازاده بزنه پس تو ادم دزد و ... هستی اخه این چه حدی از ازادی هست
ناشناس
| Germany |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
ناشناس عزیز ، شما معنا آزادی را متوجه نشده ای !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
خب اگر هر کسی آزاده هر حرفی رو بزنه، پس ما هم آزادیم حرف آقای کلانتری رو نقد کنیم، چطور ایشون آزاده، ما آزاد نیستیم؟؟؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
26
152
هر چه بود گذشت اینکه ما از انقلاب چگونه استفاده کردیم مهم است حالا کجا هستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
110
52
دراینکه آمریکا پشت شاه را خالی کرد واروپا بخصوص انگلیس در سرنگونی شاه دخالت کرده اند شکی نیست ولی اینکه امام فرزند ناخلف آمریکاست تعبیر خوبی نیست
فری هرچی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
35
211
محمد رضا پهلوی بی عرضه بود که کشور ۲ دستی تقدیم کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
شاه علیرغم کشتار۱۷ شهریور و مانند آن نتوانست تاج و تخت خود را حفظ کند و آمریکا هم برای نگهداری نوکرش تلاش کرد اما نتوانست حفظش کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
199
76
کلانتری ...
خجالت نمی‌کشد چنین تعبیر اهانت آمیز و زشتی را برای حضرت امام رحمه الله علیه نموده است چرا فرزندان انقلابی امام ساکتند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
امثال کلانتری ماهیت خود را بیش از پیش نشان می دهند.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
9
34
حرف بدی نزده که این جراید آتش بیار معرکه شده اند . پشت شاه را اگر خالی نمی کرد شاید سالها طول می کشید تا شاه سقوط کند . اینکه می گوید فرزند ناخلفی برای آمریکا بوده یک نوع تعبیر هست که بکار برده و منظوری نداشته است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
9
22
تبریک میگم بهت آفتاب
روش جدیدی برای سانسور عقاید مردم به کار گرفتید. جلوگیری از امتیاز دادن به کامنت‌ها به عقل جن هم نمیرسید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
من رای دادم
شانتاژ بازی در نیار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
6
9
شاه اول فرزند خلف بود بعدا شد ناخلف بعد حرفی که ندارید حالا هم عربستان و امارات اینها خلف اند امریکا قشنگ میدوشدشون یکمی مغز خرج بدید کجا امریکا از اول تا اخر با خمینی همراهی کرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
16
9
تو هم به واسطه این انقلاب به اینجا رسیدی و.... حالا کارت به جایی رسیده که داری.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
15
5
سنگ بی قیمت اگر کاسه زرین بشکست / قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود.
محمد جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
24
5
باید این را مانند اربابانشان به زباله دان تاریخ انداخت چقدر وقاحت....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
31
5
نه تنها حرف درست نزده بلکه درست هم حرف نزده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
56
12
امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
اینایی که منفی دادن، هنوز حقیقت وجود امام رو درک نکردن
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
بنده وقتی حقیقت وجود امام رو درک کردم که توضیح المسائل ایشان را مطالعه کردم،شما هم اگر می خواهی با عمق وجودی این امام همام و اساس فکری ایشان آشنا بشین این اثر گرانبها رو مطالعه بفرمایین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
24
4
اگر فرزند کلانتری در آمریکا هست بدانید که فشار فرزندش باعث شده چنین اظهاری بکنند. باید از خود ایشان سوال شود واقعا چنین حرفی زده. اگر واقعیت داشته باشد. و این تعبیر بی ادبانه نسبت امام عزیز داده باید برخورد فوری صورت گیرد
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
19
5
کلانتری کشاورزی ایرانو نابود کرد همچنین دریاچه ارومیه رو .
محمد ملائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
39
7
امام خمینی فرزند حضرت زهرا و علی علیهما السلام است 'فرزندان آمریکا و انگلیس با بی ادبی کردن و چنگ به صورت خورشید زدن ....نخواهند کرد جز اینکه آبروی خود را میبرندومکروا ومکرالله والله خیر الماکرین.
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
12
25
آخه یکی به این بگه تو که نمیدونی چرا نظر میدی؟ طرف خودش داره میگه نمیدونم بعد نظر هم میده
یاد ترامپ افتادم که میگفت من نمیدونم چون من دکتر نیستم ولی شاید اگر یه کاری میکردند مواد ضدافونی را به بدن وارد کنند انسان کرونا را شکست دهد تا حالا وایتکس خوردید؟!!!!!!!!!!
کارگر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
87
32
امام خمینی فرمودند نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد میشه گفت فرزندناخلف آمریکا امثال کلانتری هستن ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
و مردم انقلاب دادن دست نااهلان!!!
رقیه صدیق قرایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
75
25
بنام خدا از مردان توانمند کشورم خواهانم اینگونه شیطنتهاراپاسخ بدهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
به نام خدا با اعدام موافقین؟!
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
37
104
اصلا خلف یا نا خلف. بهرحال هر کی بوده مارو بدبخت کرده الانم یکی دیگه جاش داره مارو بدبخت میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
بدبخت اون وقت شدیم که انتخاب درس نکردیم،آدرس غلط دادن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
ناشناس فکر کردی تورم از دولت روحانی شروع شده نه از اول انقلاب بوده فقط دولت روحانی طفلکی دارد جهشی پرواز میکند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
93
27
عیسی کلانتری باید محاکمه شود
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
31
14
ایشان میخواسته بگه یعنی امام برای امریکا فرزند خوب نبوده امریکا را به زانو در اورده واز خانیشان بیرون کرده...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
نه عزیز دل خداوند آگاه تر است ایشان چه چیزی را گفته است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
فعلا که ما به زانو دراومدیم نه امریکا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
9
81
بذاریدمردم حرفشونوبزنن راست ودرغه شومردم خودشون تشخیص میدن،تاریخ درآینده حقیقت روبرملامیکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
دیدیم تو انتخابات چجور تشخیص دادن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
قرار نیست مردم تو انتخابات بر اساس تشخیص شما و نسخه از پیش نوشته شما انتخاب کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
کاندیدای انتخابات رو مردم تایید میکنند؟؟
تا تقی به توقی میخوره، میگین دیدیم توی انتخابات چی شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
5
45
متاسفانه وقتی شخصی صحبتی میکند هیچکس بدقت گوش نمیکند،بدلیل اینکه فقط آماده می‌شوند جواب بدهند.یهتر است دوباره گوش کنید.
ناشناس
|
France
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
10
76
بابا این موضوع را که کارتر در کتاب خاطراتش گفته و همه دنیا میدانند چیز تازه ای نیست گیر دادند به این بابا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
26
14
از امروز بر دربان محیط زیست فرض است که ایشان را به اداره راه ندهد وتکلیف سایرین معلوم.
جواد وضیع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
56
16
سلام علیکم به نظرم ایشون به غیر نداشتن ادب سیاسی؛ التزام به نظرات بنیادی امام که بر گرفته از اسلام ناب است را هم ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
عزیز برو قرآن بخوان آنوقت اسلام ناب را متوجه میشوی
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
43
18
هیچ توهین و افتراء آزادی بیان نیست. آیا شما این رو آزادی بیان می دونید که من یک دروغ رو بدون استدلال به کسی که دوستش دارید نسبت بدم. در بین برخی ایرانی ها و غربی ها آزادی بیان پوششی برای توهین به کسانی است که در مقابل بت های آنها ایستاده!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
شما از کجا می‌دونی آقای کلانتری دروغ میگوید آیا پیش امام بودید در زمان تبعید در پاریس یا علم غیب دارید . در ضمن مگر خداوند را انکار کرده که شما ناراحتی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
ناشناس حرف حق رو زدی.
فولادوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
12
48
ازچی میترسید،آیا بستن دهان نشانه ضعف نیست،اصلا میگیم دروغ گفته آیا کوه با لگد خراب میشه،والله با دینامیت هم خراب نمیشه
ودر ضمن درسیاست مدار بودن انگلستان وآمریکا شکی نیست؟
مک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
9
28
شما به صحبت‌های کلانتری خوب گوش ندادید که چطور عنوان کرد کلمه ناخلفی بود تلفظرا توجه کن وقتی معنی را نمیفهمید برا خودت چرت وپرت ننویس معنی که باعث ازدست رفتن ایران برای آمریکا شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
16
2
کسانی که حرف یک معاون لیبرال را تایید کردند اگر حضرت امام (ره) را و سیره و سبک زندگی این انسان الهی و عارف را می شناختند آقای کلانتری ...
من دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
19
3
من دانشجوی رشته تولیدات کرج بودم و اون موقع این بی لیاقت وزیر کشاورزی بود ....که چنین تعبیر زشتی بکار برده
دادار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
5
7
خوده کلانتری از اول انقلاب پست های بالا داشته و امنیتی ست و چرا فکر میکنید نباید حرف زد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
54
19
این شخص لیاقت نداره که قبل از اسمش اقا قرار بگیره
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
26
17
با این نظری که داده معلومه...همه میدونن امام خمینی و آمریکا عمیقا دشمن بودند با هم آن هم به خاطر اسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
6
39
همه چیز بر همه روشن است . ماه... عقب گرد کردیم چیزی که آمریکا و انگلیس و شوروی میخواستند
جمال الدین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
6
50
دستها داره وا میشه.رازها بر ملا میشود
گلاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
10
50
لابد چیزهایی می داند،البته به مذاق خیلی خواه خوش نخواهد امد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
آره،شما هم خیلی آدم دزد و بیخودی هستی!
منم لابد یه چیزایی می‌دونم دیگه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
43
12
اینا پایان عمر دولتشان هست دارن فکر تفکر جوانان منحرف میکنند نوه امام جواب اینا باید بده هرچه باشد ما انقلاب دین کشورمان رادوست داریم حتما کلانتری باشاه بوده خواب بوده حالا بیدار شده حرف ...میزند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
من اینرو میدونم شاه بد خوب ۴۲ سال پیش رفت .بیایید بگیم ما چکار کردیم وچطور میتونیم امروزه مشکلاتمون رو حل کنیم
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
سلام نوه امام عین خودامام فهیم وبزرگواراست وهیچوقت دوس نداره عین داعشی هافتوا صادرکنه پس مطمعن باش که اگرخدای نخواسته توهینی به امام می شداولین فردی که واکنش نشون می دادایشان بودن پس هرچه توفکرخودت میگذره که قرارنیست به واقعیت به پیونده اتفاقا اگرکسی دلسوز انقلاب باشه همین اقایون هستن نه من وشما بااین تفکرهای ضدبشری مون خداراشکرکه بزرگان ورهبری مثل من وشمافکرنمی کنندوگرنه اکثرافرادیابایداعدام می شدن ویا از کاربیکارواعجبا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
2
67
مرغ کیلویی 40هزار.روغن اصلا گیرنمیاد. کسانی که سفارت را اشغال کردن جواب بدیدچرابه دلارامریکا وابسته هستیم چرابچه های همتون تو امریکا هستن مرگ خوبه ولی برای همسایه
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
9
25
نمی دانم باید متاسف بود یا متعجب ،که چنین افرادی به اسم اسلام برجامعه ما حاکمند .بنظر من نباید تعجب کرد کسانی که حتی امام را را فرزند ناخف آمریکا می دادند
.دست به غارت بیت المال وبدبخت کردن مردم بزنندوبه دروغ دین را پیش می کشند در صورتی که هیج اعتقادی به این راه ندارند .خدا به داد این مردم بیچاره ومظلوم برسه ...
م ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
38
19
هویت و هدف اینها کلا نابودی انقلاب هست...ملت به هوش باشید این هم معاون روحانی..اینها باید مجازات و اخراج بشن. این همه گرانی تورم کار خودشان هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
برادر، بیش از ۴۰ ساله ایران تورم و گرانی شدید داشته، بازهم میگی کار دولته؟؟
محمد تقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
36
15
آقای کلانتری فهم درستی از انقلاب و تاریخ ندارند.
قد و قواره این ... بیشتر از این قد نمی‌دهد.
...خداوند نور خودش را تمام می‌کند.
مختار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
1
لطفا راه بهشت از کدام طرف است همیشه مخالفان رشد می کنند و رای میارن
عباس فرحزادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
11
4
کلانتری به جایی نرسیده که بخاهد راجع به امام صحبت کند اینها همان پاچه خاران امریکایها هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
2
20
حرف اقای کلانتری برای سفارت امریکا کاملا درست است،،،
اگر مشکل داشتیم باید سفارت را تعطیل میکردیم نه اینکه گروه های خود سر از دیوار سفارت بالا روند؟؟؟
حرف حق را بگویید هر چند به مذاق بعضی خوش نیاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
1
18
مرغ ۳۵ دلار ۳۰. نتیجه ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
بی خردی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
14
4
با سلام. به نظر من امسال کلانتری ها نباید در بدنه دولت باشد. تا از این حرفهای زشت بزند باید بازخواست بشه تا از این حرفهای زننده نزند. باید عذر خواهی کند. حرفشو پس بگیره دیگه از این اشتباه ها نکنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
39
10
واقعا تازه جای خالی سردار سلیمانی حس میشه
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
18
4
آقای کلانتری اگر خبر نداری حق نداری درباره چیزی نمیدانی حرف بزنی ودل میلیونها عاشق امام را ناراحت کنی حضرت امام فرزند اسلام است وتا دنیا دنیاست برای ما فرزند اسلام وحامی مستضعفین باقی می ماند واین شمایید که نون و نمک این مملکت رو می‌خورید وفرزند ناخلف این نظام میشد وچنین حرف رو میزنید شما چطور میتونید اون دنیا جواب هزاران شهید رو بدید که باعشق از دین و اسلام دفاع کردن جلو اعیادی استکبار ایستادن آیا موقع اون نرسیده که بفکر اون دنیا باشی و. زیر پرچم کسانی نباشی که دوست دارن همیشه مملکت با خواست غربی ها اداره شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
شاید خبر داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
1
17
حالا چه اتفاقی افتاده مثلا الان با برخورد با کلانتری مشکلات مردم حل میشه
الان نون سرسفره مردم میاد .بس کنید ا..به داد مردم برسید مردم هرروز داره اعتقاداتشون بخاطر مشکلات زندگی که بهشون تحمیل شده سست تر میشن اونوقت شما دنبال پرتقال فروش هستین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
2
32
بابا این حرفارو ولش کنید .مردم از گشنگی دارن نابود میشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
9
25
کلانتری یکی از بهترین مدیران کشوره، اینو هم از دست بدیم، دیگه کی میمونه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
6
29
ايشان برادر شهيد است نظرش گفته بايد با استدلال جواب دا اما تجربه نشان داده كه ابرقدرتها مخالفين خطرناك را سر بنيست ميكنن يا حداقل مثل دكتر مصدق سرنگون
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
4
8
عیسی کلانتری درمورد انجمن ارگانیک ایستاد مناظره بی منطق حتی استاد علی ارجمند را تهدید میکرد به خاطر مجاز ندانستن محصولات ترا ریخته و خودش به شدت مدافع محصولات ترا ریخته بود از اون موقع خیانتش قابل پیش بینی بود
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
10
25
درود بر شرف آقای کلانتری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
25
8
عزیزانم چه کسی بخواهد یا نخواهد جمهوری اسلامی آخرین حکومت ایران قبل ظهور است .
مرادی - از زنجان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
13
3
آقای کلانتری! ان شاءا... که این حرفت برخاسته از طراحی هیچ کارگردانی نباشه ! و برخاسته از توان ، قدرت تشخیص ؛ میزان سواد و درک شخصی در جمله سازی بوده باشد! یا اینکه به قول روانشناسان در نتیجه عدم کنترل رفتاری دوچار حمله شخصیتی به نام -تعمیم ناروا- همان کافر همه را به کیش خود پندارد - شدی. !! و......به وقت دیگر!!
محمد حسین
|
Czechia
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
1
6
چقده اینجا آدم دگم هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
15
8
اینا دست پخت رای شما هستن روحانی پرستان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
اینها فرزندان همان انقلاب هستند ، خوب یا بد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
5
17
اظهار نظر آزاد است

اگه ترامپ در ایران بود و به انتخابات ایراد تقلب میگرفت
الان توی حصر بود
ولی اونجا احترام به انسانیت و آزادی در اولویت است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
8
4
کلانتری هم یکی دیگر از فرزندان اصلاحات هست و نشان دهنده افکار طیف اصلاحاتی هاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
1
خدایش بیامرزد
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
14
4
کلانتری تو لیاقت پاسخگویی هم نداری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
5
4
این آدم رو من میشناسم کسیکه تومحیط کارش چه اون موقع که رئیس محیط زیست اصفهان بود چه بعد که رئیس محیط زیست کشور شد تکیه کلامش به زیر دستانش .... بود انتظار بیشتری نمیره ...
عبدالله خاکزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
3
5
ناخواسته حرف دل خودش و رفقاش رو زد. ناخواسته باطنش رو نشون داد. خخخخخ.
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
1
14
بابا ول کنید حرفها رو مردم گرسنه هستن به قرآن از ترس بچه ام که بهم نگه چی می خوام شبها دیر میام خانه با اینکه حقوق بگیرم مردم ایران بدبخت هستن
ه ک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
9
5
اگر صحتش اثبات بشه
من بودم مستقیم چند سال براش زندان می بریدم
نون انقلاب میخورن و به
صاحب اصلی نظاهم توهین میکنن

دیگه باید باطنشون رو کنن

اینها احتمال زیاد همین جماعتی هستن که همه کاره جهان آمریکا میدانن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
یادمون باشه صاحب اصلی این کشور مردمانش هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
5
3
اقا این ویدیو تقطیع شده اس. یعنی نه معلومه قبلش چی میگه و نه بعدش. اگه یه خبرگزاری خارجی این کار رو میکرد که بهش تهمت دروغگویی میزدید
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
13
5
کلانتری لیاقت مدیریت در نظام اسلامی را ندارد او باید عزل شود. توهین به امام خوبی ها در نظامی که معمار آن حضرت امام است معنا ندارد. باید با این خود فروخته غرب گرا محکم برخورد شود.
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
7
4
امریکا و انگلیس به گور پدرشان خندیدند . دیگر زمان اربابی و کدخدایی گذشت. ما نباید مرعوب قدرت های پوشالی و توخالی باشیم.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
2
11
حتما یه سری دلیل و مشاهده داشته و به هرحال نظرش رو گفته.
بهراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
1
9
اگه ادبیات آقای کلانتری سخیفه ادبیات کسی که رییس جمهور یه مملکت رو حسن آقا خطاب میکنه چیه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
4
15
اقای کلانتری راست میگه اگر امریکا نخواد هیچ جا انقلاب نمیشه
ناشناس
|
Canada
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
7
4
متاسفم از عدم برخورد قاطع
مشت قربونعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
0
1
بعضی وقتها این آدم حرفی میزنه که زلزله میشه
امیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
6
0
ازاینکه ازامام خوبیها دفاع کردید تشکر میکنم.
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
4
5
حیف انقلاب که امثال کلانتری شدند مسیولش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
1
1
بخش امتیازدهی رو غیر فعال کردن. ای شیطونا. از امتیاز دادن های مثبت و منفی غیر فعالش کردین.
پرویز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
0
1
عزیزان قدری مطالعه بفرمایند
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
0
3
.....مغزمون هنگ کرده دیگ نمیتونیم تشخیص بدیم کی راس میگ کی دروغ .....تنها حرفی ک امام خمینی ب ایرانیا زد این بود میخواهید اقای خود باشید یا نوکر امریکا همین مردم هم عقل وشعور داشتن انتخاب کردن
رها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
1
2
آقای کلانتری هر جا مسئولیت داشته فاتحه اونجا رو خونده سواد درستی نداره الان شده رئیس محیط زیست هر چی بقیه رشتند داره پنبه میکنه دل فعالین محیط زیست از دست ندونم کاری های ایشون خونه نمیدونم عزیز دردونه کی بوده که با اینهمه گند هنوز تو منصب ریاسته
قشنگ قلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
3
1
بلاخره یه نفرازاین مفت خورها حرف راست روگفت .کار.کار انگلیسی هاست
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
1
قرار نیست کسی که مثلا برادر شهیده،،هر کاری خواست بکنه،اون شهید شده آخرش بخدا،ونیتش!!ایشون هم از سهمیه اون بنده خدا استفاده کرده به نون ونوایی رسیده،هرچند اکثر خانواده شهدا و ایثارگران، گمنام‌بافی مانده اند، و از سفره انقلاب،فقط اسمش را شنیده اند،ولی ایشون اگه بجای برادر یه شهید، برادر یه لشکر شهید هم باشه،،ثواب و فضلی به ایشان نمی رسد،،همانگونه که درمورد حناچی که برادرش ضد انقلاب است،گفتن گناه و ثواب برادر رو پای برادر نمی نویسند!!!...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
1
تا بحال فکرمی کردم آقای غلامعلی رجایی فقط استادتاریخ است با خواندن اظهار نظرکارشناسانه اش راجع به سخن وسخنوری وخطای سهوی کلانتری متوجه شدم در ماله کشی هم یدطولایی دارند جالبه مشارالیه را دعوت به عذرخواهی می کند پرواضح است کسی خطای سهوی مرتکب شود به محض متوجه شدن عذرخواهی می کند نه تعلل ، آنهم پس ازگذشت چندین روز بهرحال بنظرم ایشان مخاطب این جمله عامیانه هستند که میگه به بعضیها باهاس گفت نیازی نیست .....برای ما ثابت شده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
0
می خواهند بادهانهایشان نور خدا را خاموش کنند .ولی خداوند نورش را کامل می کند .امام خمینی (ره) فرمودند :نگذارید انقلاب بدست نااهلان ونا محرمان بیفتد.ولی متاسفانه گاهی باطن نفاق انگیز خود را با کلام نسنجیده اشکار می کنند.انقلاب به راه خود با رهبری رهبر انقلاب ادامه خواهد داد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
با این حرف زدنت.....
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین