کد خبر: ۶۸۲۷۴۶
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۰

مدعی درمان کرونا با طب سنتی در نجف‌آباد بازداشت شد

دادستان نجف‌آباد از بازداشت فردی که در زمینه طب سنتی در شهرستان نجف‌آباد فعالیت می‌کرد و ادعای درمان بیماری کرونا را داشت، خبر داد.
مدعی درمان کرونا با طب سنتی در نجف‌آباد بازداشت شد
آفتاب‌‌نیوز :

علی زارع شامگاه جمعه درباره بازداشت فردی که در زمینه طب سنتی در شهرستان نجف‌آباد فعالیت می‌کرد، اظهار داشت: فرد مذکور به دلیل برگزاری جلسات متعدد با ادعای درمان بیماری کرونا و اعتراض بسیاری از همشهریان ظهر امروز با دستور قضایی توسط شبکه بهداشت و درمان و پلیس اطلاعات بازداشت شد.

دادستان نجف‌آباد ادامه داد: برگزاری جلسات متعدد در مساجد و تشویق اذهان عمومی به عدم استفاده از ماسک در این جلسات یکی از دلایل بازداشت این فرد است.

وی همچنین بیان داشت: هنوز هیچ مرجع رسمی و معتبری درباره درمان بیماری کرونا با طب سنتی اظهار نظر نکرده است؛ این درحالی است که وزارت بهداشت نیز در اوایل شیوع بیماری به استفاده از ماسک اعتقادی نداشت اما با گذشت زمان و انجام مطالعات جهانی همه به این باور رسیدند که استفاده از ماسک می‌تواند یکی از عوامل بازدارنده انتشار و ابتلا به بیماری کرونا باشد.

زارع در پایان گفت: هر مکانی که در آن چنین جلساتی برگزار شود پلمب و برگزارکننده نیز به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی بازداشت خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین