کد خبر: ۶۸۲۸۳۵
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵

پروتکل زایمان در تاریخ‌های رند!

فقط کافی است عده‌ای ریاضی‌دان را استخدام کنند تا از هر تاریخی یک پروتکل تاریخ رند بسازند و زوج‌ها را متقاعد کنند که این تاریخ‌ها هم می‌توانند لاکچری باشند!
پروتکل زایمان در تاریخ‌های رند!
آفتاب‌‌نیوز :

«حل کاهش جمعیت با افزایش تاریخ‌های رند!»

سوال این است: چرا باید در ۹۹/۹/۹ بزاییم؟ آیا تاریخ تولد رند، روغن بنفشه است که بخواهد معجزه کند؟ کارآیی شماره تلفن رند را همه می‌دانند؛ مثلا می‌شود آن را درجا با یک مازراتی تاخت زد اما در مورد کاربردهای تاریخ تولد رند و این‌که چرا انسان‌ها حوصله پردازش اعداد غیررند را در مغزشان ندارند، کمتر صحبت شده! حتی کار به جایی کشیده که برخی از روشنفکران به کسانی که می‌خواهند برای فرزندشان تاریخ تولد رندی دست و پا کنند خرده می‌گیرند و بهشان انگ جهالت و مرض«سندرم تاریخ تولد رند» می‌زنند و بعد هم می‌گویند: در طول تاریخ کدام آدم حسابی و یا حتی سلبریتی خزی بوده که با تاریخ تولد رندش به جایی رسیده باشد؟ مثلا کسی مانند حضرت زکریای رازی آیا با تلاش فراوان و کشفیات خاک برسری‌اش معروف شده یا به خاطر رند بودن تاریخ تولد و شماره پلاک خانه و گاری‌اش!؟ اصلا علم مهم‌تر است یا تاریخ تولد رند؟
در پاسخ به این افراد باید گفت: «سندرم تاریخ تولد رند» جرم نیست بیماری هم نیست بلکه نوعی تبدیل فرصت به تهدید است البته تهدیدی شیرین و ضروری؛ چیزی مثل ازدواج و یا همان زنی که بلاست اما یک بلای ضروری و لازم! بگذریم و بپردازیم به مزایای تاریخ تولد رند...

با تاریخ تولد رند می‌توان یک‌شبه ره صدساله رفت و نمودار کج و معوج رشد جمعیت را به سمت بالا راست‌تر و شیب سن جمعیت را شاخ‌تر و شمشادتر کرد؟

آیا می‌دانید کشور ما در حال پیری زودرس است؟ آیا می‌دانید با اوضاع فعلی، نسل زن‌های پلنگ‌ و شیرمردان زبر و زرنگ ایرانی خیلی زودتر از ببر مازندرانی منقرض خواهد شد!؟ آیا می‌دانید در دوران کرونا چقدر آمار ازدواج به دلیل ممنوعیت برگزاری جشن عروسی پایین آمده؟ کدامتان هنوز مزه ترکیب شیرینی دانمارکی و خیار در باشگاه‌های عروسی یادتان مانده؟ آیا می‌دانستید بیشتر چراغ‌زدن‌ها و نخ‌دادن‌ها و مخ‌زنی‌ها و بالاخره انتخاب‌ زوج مناسب در همین میهمانی‌ها و مراسم جشن و عزا انجام می‌شد؟ حالا با این اوضاع قحط و غلای دروهمی‌ها، سرنوشت نسل آریایی چه خواهد شد؟ دانشگاه‌ها هم که به حالت معلق‌اند و اداره‌ها یک‌سومی شده‌اند و درنتیجه ازدواج‌هایی که از طریق برخورد پسران و دختران در راهروها و ریختن وسایل بر کف زمین به وجود می‌آمد به هوا رفت! مادران هیز پسران هم با این ماسک‌هایی که دختران زده‌اند هیچ شانسی برای براندازی تمام‌عیار قد و بالا ندارند! یاد آن حمام‌های عمومی به‌خیر که بیشتر استفاده‌های برداشتی داشت تا بهداشتی! دختران هم با این قیمت دلار مشکل جهاز دارند و پسران با این قیمت سکه، مشکل جهاز هاضمه! حتی آمار ازدواج سفید هم به دلیل رعایت پروتکل‌ها کم شده! حالا فقط مانده راه مجازی تا شریک زندگی را انتخاب کرد؛ آن هم معلوم نیست آیا ثبت با سند برابر و کپی برابر اصل است یا خیر! پس همان بهتر که عطایش به لقایش بخشیده شود! به همه این داستان‌ها گرانی و بیکاری جوانان را هم اضافه کنید و خودتان نتیجه بگیرید گرم کردن تنورهای خانگی برای پختن نان در دوران کرونا واجب‌تر است یا گرم کردن کانون خانواده در زمان قرنطینه؟!

این هم یک دلواپسی دیگر، اضافه بر سایر دغدغه‌های دلواپسان!
با این اوصاف مسئولین می‌توانند به جای برطرف کردن مشکلاتی که بر سر راه زوج‌ها درخصوص ازدواج و بچه‌دار شدن است با توجه به علاقه جوانان به تاریخ‌های لاکچری این تاریخ‌ها را افزایش دهند تا مشکل کاهش جمعیت را بدون خرج و عرق‌ریزی حل کنند!

فقط کافی است عده‌ای ریاضی‌دان را استخدام کنند تا از هر تاریخی یک پروتکل تاریخ رند بسازند و زوج‌ها را متقاعد کنند که این تاریخ‌ها هم می‌توانند لاکچری باشند!

مثلا ۹۹/۱۱/۱۱ را می‌توان یک تاریخ رند محسوب کرد حتی تاریخی مثل ۱۴۰۰/۵/۱۴ را می‌توان تاریخ رند کرد چون جمع اعداد روز و سال با هم برابر، یعنی ۵ می‌شود که ۵ همان عدد ماه است! خلاصه می‌شود از هر تاریخی و اصولا از هر چیزی یک چیزی درآورد و با این وسیله مشکل کاهش جمعیت را حل و فصل کرد!
ان‌شاءالله که آمار تلفات کرونا در ۹۹/۹/۹ برعکس این داستان شود! الهی آمین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین