کد خبر: ۶۸۲۸۶۵
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵

ظریف جامعه بین‌المللی را به محکومیت تروریسم دولتی فرا خواند

وزیر امور خارجه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: جامعه بین‌المللی را به محکومیت تروریسم دولتی و ایجاد اجماع در مقابل تنش و ماجراجویی در منطقه فرا می‌خوانیم.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، محمد جواد ظریف در این توییت که به زبان چینی نوشته، افزود: «تروریست‌ها یکی دیگر از دانشمندان برجسته ایران را ترور کردند این ترورهای بزدلانه نقض صریح قوانین بین الملل، اصول اخلاقی و انسانیت است. این وظیفه جامعه بین المللی است که مقابل چنین اقداماتی بایستد.»

ظریف افزود: «به منظور حفظ صلح و ثبات منطقه و جهان، ایران در خط مقدم مبارزه با تروریسم است.جامعه بین‌المللی را به محکومیت تروریسم دولتی و ایجاد اجماع در مقابل تنش و ماجراجویی در منطقه فرا می‌خوانیم.»

ظریف جامعه بین‌المللی را به محکومیت تروریسم دولتی فرا خواند

رییس دستگاه دیپلماسی روز گذشته هم در توییتر این اقدام تروریستی را نشانگر جنگ طلبی از سر استیصال مرتکبین آن عنوان کرد و جامعه بین‌المللی - خصوصا اتحادیه اروپا - را به پایان دادن استانداردهای دوگانه شرم‌آور خود و محکوم کردن این عمل تروریسم دولتی فرامی‌خواند.

به گزارش ایرنا، تروریست‌های بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین