کد خبر: ۶۸۲۸۹۳
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷

جنبش الجهاد والبناء عراق: ترور فخری زاده نقشه آمریکایی - صیهونیستی برای برهم زدن اوضاع منطقه بود

جنبش «الجهاد و البناء» عراق جنایت ترور رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع ایران را به شدت محکوم کرد و آن را نقشه ای آمریکایی – صهیونیستی با کمک مزدورانشان برای برهم زدن شرایط منطقه دانست.
جنبش الجهاد والبناء عراق: ترور فخری زاده نقشه آمریکایی - صیهونیستی برای برهم زدن اوضاع منطقه بود
آفتاب‌‌نیوز :

در این بیانیه شنبه شب جنبش «الجهاد و البناء» عراق آمده است: در نقشه ای صهیونیستی – آمریکایی، دست های خیانتکار مرتبط با رژیم اسرائیل یکی از ستون علم و داعش جمهوری اسلامی ایران - دانشمند شهید محسن فخری زاده- را ترور کرد و رژیم صهیونیستی و آمریکا و مزدوران آنها در منطقه با این جنایت خواستند تا شرایط را برهم زده و اوضاع منطقه را تشدید کرده و مقدمه یک حمله تجاوزگرانه به جمهوری اسلامی ایران را قبل از پایان دوره ترامپ فراهم کنند.

این بیانیه افزود: این جنایت فجیع، پوچی سیاست های سردرگم و بی قاعده آمریکایی - صهیونیستی را آشکار می کند؛، خصوصاً پس از آنکه تحریم های اقتصادی آمریکا علیه ایران نتوانست مردم ایران و رهبران سیاسی آن را زیر بار توطئه ها و مقاصد خباثت آمیز آنها در چارچوب به زانو درآوردن منطقه به طور کلی و به ویژه ایران ببرد.
جنبش الجهاد و البناء عراق در بخش دیگری از این بیانیه تاکید کرد: در حالی که ما این جنایت هولناک را که نقض آشکار قوانین بین المللی و توافقنامه ها و معاهدات بین المللی است، تقبیح و محکوم می کنیم، تایید می کنیم که با تمام قدرت و اقتدار و ایمان در کنار جمهوری اسلامی ایران و مردم آن در مقابله با همه تلاش های صهیونیست ها و آمریکایی ها در منطقه می ایستیم و در عین حال به باندهای جنایتکار و تروریست مرتبط با صهیونیسم آمریکایی درخصوص هرگونه تجاوزگری دیگری توسط جریان های خیانتکار و جنایتکار آنها خواه در ایران و عراق و منطقه هشدار می دهیم.

در پایان این بیانیه آمده است: ما شهادت این دانشمند ایرانی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسئولان ایرانی و بستگان این شهید و ملت مسلمان ایران صمیمانه تسلیت می گوییم و از خداوند متعال می خواهیم که این شهید را مشمول رحمت واسعه خود قرار دهد و به بستگان وی صبر و بردباری عطا فرماید.

بعد از ظهر دیروز (جمعه)، عناصر تروریستی مسلح، خودرو حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار داده و وی را به شهادت رساندند.

این اقدام تروریستی با محکومیت احزاب، نهادها، تشکل‌های اسلامی، شخصیت‌ها، سازمان‌ها و کشورهای مختلف روبرو شده است.

در عراق جریان‌ها و شخصیت‌های مختلف سیاسی و گروه‌های مقاومت اسلامی در بیانیه‌های مختلف، این ترور جنایتکارانه را محکوم کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین