کد خبر: ۶۸۲۹۰۷
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۶

رئیسی در دیدار با خانواده شهید فخری‌زاده چه گفت؟

رییس قوه قضاییه در دیدار با خانواده شهید فخری زاده خاطر نشان کرد که سلیمانی‌ها و فخری زاده‌ها با تولید قدرت و امنیت در منطقه، نگذاشتند دشمنان این مرز و بوم به هدف شوم خود برسند.
رئیسی در دیدار با خانواده شهید فخری‌زاده چه گفت؟
آفتاب‌‌نیوز :

بنا بر گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، سید ابراهیم رییسی با حضور در معراج شهدای تهران با پیکر مطهر شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشورمان که روز گذشته در یک حادثه تروریستی به شهادت رسید، وداع کرد.

رییس قوه قضاییه در دیدار با خانواده این شهید گرانقدر گفت: کشوری که امنیت قوی، اقتصادی قوی و فناوری قوی داشته باشد قدرتمند است و آقای فخری زاده، با علم و دانش در مسیر تولید قدرت و امنیت برای کشور حرکت کرد.

رییسی از آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها به عنوان یزیدیان زمان یاد کرد و دلیل خشم آن‌ها از فخری زاده را آن دانست که به عنوان سرباز گمنام امام زمان (عج) برای ایران اسلامی و منطقه تولید قدرت کرده است.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه ایران قوی با دستان توانای سردارانی، چون فخری زاده شکل گرفته، تصریح کرد: شهید فخری زاده افتخاری برای ملت ایران و ملت‌های منطقه و همه اندیشمندان جهان اسلام است.

رییسی افزود: کسانی که شهید فخری زاده را ترور کردند، مخالف علم و دانش هستند و تاب دیدن اقتدار ایران اسلامی را ندارند.

رییس قوه قضاییه در عین حال خاطر نشان کرد که سلیمانی‌ها و فخری زاده‌ها با تولید قدرت و امنیت در منطقه، نگذاشتند دشمنان این مرز و بوم به هدف شوم خود برسند.

رییسی این نکته را هم متذکر شد که به برکت خون مطهر شهید فخری زاده، حرکت علم و فناوری و پیشرفت کشورمان متوقف نمی‌شود بلکه فخری زاده‌ها در راهند و خواب راحت را از چشم دشمنان خواهند گرفت.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه خون‌های متصل به خون مطهر سیدالشهدا (ع) جاودان خواهند ماند، گفت: خونخواه همه کسانی که در مسیر دفاع از دین خدا و ارزش‌ها حرکت می‌کنند و شهید می‌شوند، خود خداوند است.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه نظام سلطه رو به افول می‌رود، گفت که خون شهیدان سلیمانی و فخری زاده به این افول کمک می‌کند و هر چه زودتر شاهد تحقق این اتفاق خواهیم بود.

بیا بیان این که همه ما در معرض آزمون الهی قرار داریم اظهار داشت: دانشمند شهید فخری زاده از این امتحان الهی پیروز و سربلند بیرون آمد و نام او به عنوان یک دانشمند مسلمان انقلابی و متعهد و ولایی که به کشور و نظام و ملت است و از جان خود گذشت، در تمام قرون و اعصار خواهد درخشید.

رییس قوه قضاییه در پایان با آرزوی صبر و شکیبایی برای خانواده شهید فخری زاده، یادگاران این شهید بزرگوار را پرچم شهید فخری زاده و نماد عزت و اقتدار و سربلندی نظام اسلامی دانست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین