کد خبر: ۶۸۲۹۴۱
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

بورس امروز هم سبز شد

در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با رشدی ۱٫۷ درصدی به کانال یک میلیون و ۳۹۰ هزار واحدی رسید. این در حالی است که افزایش شاخص کل هم‌وزن امروز ۱٫۶ درصد بود.
بورس امروز هم سبز شد
آفتاب‌‌نیوز :

در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با رشدی 1.7 درصدی به کانال یک میلیون و 390 هزار واحدی رسید. این در حالی است که افزایش شاخص کل هم‌وزن امروز 1.6 درصد بود.

در معاملات امروز سه نماد فارس، فولاد و فملی بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند. از سوی دیگر معاملات منفی در نمادهای خودرو و خساپا نیز نتوانست تاثیر منفی چندانی بر شاخص کل بورس بگذارد.

در جریان معاملات امروز بورس، بیش از 18 میلیارد سهم جابجا شد که ارزش این معاملات 16 هزار و 600 میلیارد تومان بود. ارزش معاملات فرابورس نیز امروز 5 هزار و 880 میلیارد تومان بود.

معاملات امروز با فشار عرضه در نمادهای بزرگی چون شستا، فولاد و فملی آغاز شد اما رفته رفته معاملات رنگ و بوی بهتری به خود گرفت و به جز گروه خودرویی و گروه بانکی اکثر گروه‌ها معاملات سبزی را پشت سر گذاشتند. در جریان معاملات امروز همچنین نماد فملی به دلیل برگزاری مجمع فوق‌العاده متوقف شد.

امروز سه گروه خودرویی، بانکی و فلزات اساسی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند و نماد خودرو با بیش از هزار میلیارد تومان، پرمعامله‌ترین نماد بورس بود.

بازار سهام در حالی معاملات امروز خود را به پایان رساند که شاخص کل در آستانه ورود به کانال یک میلیون و 400 هزار واحدی قرار گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین