کد خبر: ۶۸۳۰۹۶
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷

توئیتر، حساب کاربری حامیان پادشاهی تایلند را تعلیق کرد

توئیتر حساب کاربری وفاداران به پادشاه و سلطنت تایلند را تعلیق کرده است.
توئیتر، حساب کاربری حامیان پادشاهی تایلند را تعلیق کرد
آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری رویترز ده‌ها هزار توئیت را یافته که یکی از کارشناسان درباره آن گفته، به نظر می‌رسد از سوی وفاداران به پادشاهی تایلند برای برگزاری یک راهیپمایی در پاسخ به جنبش اعتراضی چندین ماهه اپوزیسیون این کشور باشد.

معترضان و حامیان پادشاهی تایلند بر اهمیت رسانه‌های اجتماعی در برگزاری اجتماعات خود تاکید کرده‌اند که به بزرگترین چالش در طول چند دهه گذشته برای سلطنت این کشور و دولت پرایوت چان اوچا، نخست وزیر تایلند بدل شده است.

حساب کاربری jitarsa_school@ پیش از آنکه تعلیق شود، بیش از ۴۸ هزار فالوئر داشت که همگی آنها حامیان و وفاداران به پادشاهی تایلند هستند.

یکی از نمایندگان توئیتر نوشت: حساب مربوط به این کاربر در پی نقض قوانین مربوط به هرزنامه‌ها و پلتفورم دستکاری و ایجاد اختلال در توئیتر تعلیق شده است. این اقدام در راستای سیاست‌گذاری‌های کمپانی صورت گرفته است.

در پروفایل این حساب کاربری توئیتری آمده که مردم را برای برنامه داوطلبان سلطنتی و پادشاهی تایلند آموزش می‌داده است که توسط دفتر پادشاهی تایلند اداره می‌شود.

در هفته‌های اخیر، هشتگ‌های وفاداری به پادشاه تایلند در توئیتر افزایش یافت و ترند شده است.

این در حالیست که حامیان پادشاهی، معترضان را به فعالیت‌های غیراصولی در توئیتر و راه انداختن کارزارهای هماهنگ پیرامون هشتگ‌های وفاداری به پادشاهی متهم کرده‌اند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین