کد خبر: ۶۸۳۱۰۱
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵

موج افزایشی مبتلایان به کرونا در مازندران

وجود ۸۴۳ بیمار کرونایی در بیمارستان های مازندران حکایت از این دارد که باز آمار مبتلایان در این استان رو به افزایش رفته و محدودیت ها هنوز نتوانسته بر روند شیوع کووید ۱۹ در این منطقه تاثیر چندانی بگذارد؛ همچنان دورهمی های خانوادگی و مراسمات عروسی و عزا محملی برای شیوع این بیماری است.
موج افزایشی مبتلایان به کرونا در مازندران
آفتاب‌‌نیوز :

سید عباس موسوی رئیس این دانشگاه، اعلام کرد: ظرف ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۵۳ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، وی افزود: ظرف همین مدت تعداد ۱۵۰ نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه هم اکنون ۶۶۸ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد ۱۵۲ نفر با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

آخرین آمار کرونا در بابل

بر اساس گزارش روابط‌ عمومی و امور بین ‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل در حال حاضر ۱۷۵ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

بر اساس این آمار در ۲۴ ساعت گذشته ۳۳ بیمارجدید بستری و ۲۳ بیمار هم ترخیص شدند و ۳۸ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر ۸۴۳ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های تحت حمایت دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین