کد خبر: ۶۸۳۱۸۹
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱

کاروان خودرویی محکومیت ترور شهید فخری‌زاده در مشهد به حرکت درآمد

کاروان خودرویی در محکومیت ترور شهید فخری‌زاده روز دوشنبه از سوی برخی شهروندان در مشهد به حرکت درآمد.
کاروان خودرویی محکومیت ترور شهید فخری‌زاده در مشهد به حرکت درآمد
آفتاب‌‌نیوز :

مسوول بسیج پایگاه مسجد امام حسین (ع) مشهد گفت: با توجه به حرکت مذبوحانه دشمنان انقلاب در ترور شهید فخری‌زاده، موجی از انزجار و فریاد انتقام خواهی از سوی مردم و نهادهای انقلابی به پا خاسته است.

حسن باقری افزود: در این راستا در کنار سایر برنامه‌های بزرگداشت این شهید، حرکت خودرویی نیز انجام شد که با استقبال خوبی از سوی شبکه‌های مجازی و گروه‌های انقلابی همراه گردید.

وی ادامه داد: در این حرکت مردمی، بالغ بر ۳۰ خودرو با همراه داشتن پرچم‌ها و تصاویری از شهدا از جمله شهید فخری‌زاده، ترور این شهید صنایع دفاعی را محکوم کردند.

تروریست‌های بیگانه عصر جمعه هفتم آذر ماه جاری با کمین در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند در مسیر خودرو حامل "محسن فخری‌زاده" رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران طی عملیات انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری‌زاده مورد حمله قرار گرفت و پس از آن یک دستگاه خودرو نیسان در فاصله ۱۵ متری خودرو حامل وی منفجر شد.

فخری‌زاده در اثر این تیراندازی و انفجار به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده، در بیمارستان به شهادت رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین