کد خبر: ۶۸۳۲۷۵
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹

ترامپ از روز انتخابات بیش از ۱۵۰ میلیون دلار کمک جمع‌آوری کرده است

از روز انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر، تیم عملیات سیاسی ترامپ بیش از ۱۵۰ میلیون دلار سرمایه جمع آوری کرده که بیشتر این مبلغ از اهداکنندگان معمولی‌ است که وقتی فهمیدند ترامپ مورد حمله و تهاجم است، تمایل یافتند به کارزار ترامپ پول اهدا کنند.
ترامپ از روز انتخابات بیش از ۱۵۰ میلیون دلار کمک جمع‌آوری کرده است
آفتاب‌‌نیوز :

به نوشته روزنامه واشنگتن پست، در پی انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر، کارزار انتخاباتی ترامپ ۵۰۰ خبرنامه برای اهدا کنندگان ارسال کرده که پیام‌هایش شامل درخواست برای پایان دادن به "رای‌دهی متقلب" و درخواستی از سوی مایک پنس، معاون ترامپ برای ملحق شدن به نیروی ویژه دفاع از انتخابات است.

در یکی از این خبرنامه‌ها آمده که ۷۵ درصد از تمامی این شراکت‌های مالی به نهاد "نجات آمریکا" می‌رسد و ۲۵ درصد دیگر خرج کمیته ملی جمهوری خواه می‌شود. ترامپ نهاد نجات آمریکا را اوایل نوامبر ایجاد کرد و می‌تواند پس از خروج از کاخ ریاست جمهوری به صندوق‌های مالی آن دسترسی داشته باشد. هیچ محدودیتی در اینکه رهبری این نهاد چطور پول را هزینه کند، وجود ندارد و ترامپ می‌تواند از آن برای پرداخت هزینه‌های املاکش یا سفر و موارد شخصی استفاده کند.

ماشین ترامپ اکنون بیش از هر زمان دیگری دارد پول جمع می‌کند؛ بهترین ماه جمع آوری پول برای کمیته "آمریکا را بار دیگر باشکوه می‌کنیم" ترامپ، سپتامبر بود وقتی که ۸۱ میلیون دلار جمع کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین