کد خبر: ۶۸۳۳۴
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۸۶ - ۱۳:۰۹

زمین گل‌آلود انزلی استاندار را هم درگیر کرد

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: دیدار تیمهای فوتبال ملوان بندرانزلی وپاس همدان كه عصردیروز در شهرستان بندرانزلی برگزار شد، گرچه در یك روز سرد و بارانی انجام و با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت، اما حاشیه‌های زیادی داشت.

به دلیل اختلاف نظر برگزاركنندگان برسرمسایل مالی، تا ساعت ‪ ۱۴/۴۷‬دقیقه در ورزشگاه بسته ماند كه در نهایت تماشاگران با شكستن در وارد ورزشگاه شدند. از آنجا كه هیچ ماموری برای تامین امنیت این بازی در ورزشگاه حضور نداشت، نیروی دریایی مجبور به استفاده از دژبان‌های خود شد و به همین دلیل بازی با ‪ ۱۰‬دقیقه تاخیر در ساعت ‪ ۱۵/۱۰‬دقیقه آغاز شد.

بعد از دقایقی با وساطت استاندار گیلان، ماموران نیروی انتظامی وارد ورزشگاه شدند و امنیت بازی را به عهده گرفت. از آنجا كه مسوولان ورزشگاه،زمین چمن را قبل از بارندگی نپوشانده بودند ، وضعیت زمین نامناسب بود. بازی در هوای سرد و بارانی و زیر نورافكن برگزار شد.

«اویس كرد جهان» بازیكن ذخیره تیم پاس همدان بین دو نیمه با خبرنگاران حاضر در كنار جایگاه درگیری لفظی پیدا كرد. بازیكنان هر دو تیم از نحوه داوری ناراضی بودند. تعدادی از طرفداران تیم ملوان بندرانزلی در جایگاه تماشاگران میهمان حضور یافته بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین