کد خبر: ۶۸۳۳۷۳
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۹
مصوبه مجلس موجب رشد قیمت‌ها می‌شود

نمایندگان مجلس به دنبال حفظ تحریم‌‌ و گرانتر شدن کالاها؟

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب طرح اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها در مجلس نه تنها موجب رشد قیمت‌ها در بازار ارز می‌شود، بلکه نگرش خوش‌بینانه درباره حل مشکلات را به تاخیر می‌اندازد.
نمایندگان مجلس به دنبال حفظ تحریم‌‌ و گرانتر شدن کالاها؟
آفتاب‌‌نیوز :

نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه) با ۲۵۱ رای موافق در جلسه علنی با کلیات طرح دو فوریتی اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از ملت ایران موافقت کرد. براساس این طرح ۹ ماده‌ای چنانچه طرف‌های برجام طی یک ماه آینده به تعهدات خود عمل نکنند بازرسی آژانس از تاسیسات هسته‌ای و اجرای پروتکل‌های الحاقی متوقف می شود.

«محمدرضا بادامچی» نماینده سابق مجلس در این باره گفت: تصویب طرح اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها نه تنها موجب رشد قیمت ارز و سکه می‌شود بلکه نگرش خوش‌بینانه حل مشکلات را به تاخیر می‌اندازد.

وی افزود: پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و شکست ترامپ و زمزمه‌های بازگشت آمریکا به برجام و کاهش تحریم ها، بسیاری از دشمنان کشور همچون رژیم صهیونیستی و عربستان که خواهان لغو برجام هستند، دست به کار شدند.

بادامچی تصریح کرد: دشمنان خارجی و داخلی که نمی‌خواهند برجام باشد وارد عرصه شده و سعی در کارشکنی دارند.

این نماینده مجلس سابق گفت: متاسفانه قانون‌گذاران و نمایندگان مجلس به جای اینکه در شرایط موجود، فضا را آرام کرده و شرایط اقتصادی که فشار مضاعفی را به مردم تحمیل کرده را تعدیل و فضای مذاکرات را فراهم کنند، سعی در لغو برجام دارند.

وی ادامه داد: در شرایط تحریمی که ما حتی نمی‌توانیم مطالبات فروش نفت و صادرات خود را از سایر کشورها اخذ کنیم،‌ چطور می‌توانیم انتظار داشته باشیم که بر مشکلات مالی غلبه کنیم.

بادامچی گفت: تصویب طرح لغو تحریم‌ها نگرش خوشبینانه و روزنه‌های امید دریافت مطالبات و حل مشکلات را از بین می‌برد و نه تنها شاهد افزایش نرخ ارز خواهیم بود بلکه بهای سکه و طلا نیز افزایشی خواهد بود.
به گزارش ایرنا، این مصوبه مجلس برای عملیاتی شدن و تبدیل به قانون، نیاز به تایید شورای نگهبان دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
9
2
بلاخره ادعای تهمت زنندگان به انقلابیون رد شد. ثابت شد که انقلابیون مسیر پیشرفت را غیر از مذاکره و ذلت میبینند. با اینهمه تجربه، دیگر ساده لوحی مذاکره با شیاطین بوی خیانت میدهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
0
8
نماینده ای که به چهار هزارتا رای میاد مجلس نماینده ملت نیست
As
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
1
2
شهدای بزرگ حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده فراوان، تاکید بر مخالفت با جناح بندی به راست و چپ داشتند. متاسفانه بسیاری از افرادی که ادعای مسلمانی و ولایی دارند باز درگیر اصولگرا و اصلاح‌طلب هستند. میان ماه من تا ماه گردون تفاوت آز زمین تا آسمان است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
1
6
آقای روحانی بهتره همین الان ریاست جمهوری را ببخش بهشون تا انقد خودزنی نکنن.مردم خسته شدن دیگه از بیکاری فقر و خیلی چیزای دیگه.تویه هر خونواده سه چهار نفر پسر و دختر مجرد که از سن ازدواجشان هم داره میگذره وجود داره.تا کی میخاید سرتون را زیر برف کنید و واقعیتها را انکار کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
0
8
اهواز و اب برد کرونا مردم نابود کرد اقتصاد پدر ها را رو شرمنده کرد
شما دنبال چی میگردید
علی فدایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
0
6
نماینده های فعلی مجلس با کوپن تندروهای کاسب تحریم وارد عرصه نمایندگی شده اند و اصلا به فکر گرانی و معیشت مردم نیستند، اقدامات نسنجیده آنها مسیر ارزان شده سکه و دلار را باز هم صعودی کرد!!!!یعنی گرانی بازهم اضافه خواهد شد!!! اگر به فکر مردم باشند باید به آرامش و پایین آمدن نرخ ارز و کالا باشند، مسائل هسته ایی زیر نظر رهبری و دولت است و دیگر نیازی به مداخله مجلس نیست!!!این گونه مداخله مجلس خارج از وظایف محلس است..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
2
1
حتما دولت هم به دنبال رفع یکباره تحریم و ارزان کردن قیمت هاست؟!!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین