کد خبر: ۶۸۳۵۵
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۸۶ - ۱۶:۴۹
معاون ترافیک شهردار تهران خبرداد:

تاکسی‌های خارجی از دی‌ماه در خیابان‌های تهران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون ترافیک شهردار تهران اعلام کرد: اولین سری تاکسی‌های خارجی دی ماه وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می‌شود.

مهندس تشکری هاشمی افزود: در مرحله نخست، قرارداد 5 هزار دستگاه تاکسی خارجی منعقد شده است که این خودروها به‌تدریج به ناوگان تاکسیرانی پایتخت وارد خواهند شد.

وی تاکید کرد: نرخ کرایه تاکسی‌های خارجی تفاوتی با سایر تاکسی ها نخواهد داشت و نرخ کرایه‌ها دقیقا براساس نرخ مصوب شورای شهر خواهد بود.

معاون ترافیک شهردار تهران افزود: نرخ کنونی کرایه‌ها توجیه اقتصادی لازم را دارد و برای تاکسی‌های خارجی نیز می‌تواند مقرون به صرفه باشد.

تشکری هاشمی در ادامه بیان کرد: تمام تاکسی‌های خارجی به صورت تاکسی بیسیم در سطح شهر فعالیت خواهند کرد و شهروندان تهرانی از طریق شماره تلفنی چهاررقمی می توانند با این تاکسی ها تماس بگیرند.

معاون ترافیک شهردار تهران افزود: با ورود نخستین بخش از تاکسی‌های خارجی به خیابان‌های پایتخت، شاهد تحقق یکی دیگر از وعده‌های مدیریت شهری به شهروندان در زمینه تجهیز، تقویت و توسعه ناوگان حمل و نقل شهری بود.

وی در پایان تصریح کرد: ورود تاکسی‌های خارجی به سیستم حمل و نقل عمومی علاوه بر ایجاد تحول در حمل و نقل شهری سبب ایجاد رقابت سازنده و مثبت بین خودروسازان و همچنین افزایش ایمنی، ارتقای رفاه و آسایش مسافران، کاهش آلودگی‌های زیست محیطی و خدمات مطلوب‌تر به شهروندان خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین