کد خبر: ۶۸۳۶۰۴
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲

کاهش ۳۰ درصدی مراجعه مبتلایان کرونا به بیمارستان‌ها

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: آمار مراجعین کرونایی به بیمارستان‌های کشور بین ۲۰ تا ۳۰ درصد کاهش یافته که این مهم بیانگر مطلوبیت اقدامات و محدودیت‌های انجام شده است.
کاهش ۳۰ درصدی مراجعه مبتلایان کرونا به بیمارستان‌ها
آفتاب‌‌نیوز :

قاسم جان بابایی روز چهارشنبه در دیدار با امام جمعه بروجرد ضمن تقدیر از حمایت‌های رهبری در ابعاد مختلف مربوط به کرونا افزود: حمایت‌های رهبری از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موجب شد این ‌وزارتخانه بتواند در کنترل و درمان کووید ۱۹ نسبت به بسیاری از کشورها پیشرو باشد.

وی اظهار داشت:‌ دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز به همراه سایر دستگاه‌ها خدمات بسیاری انجام داده و مجموع محدودیت های کشوری موجب کاهش ۳۰ درصدی بیماران کرونایی شده است.

امام جمعه بروجرد نیز افزود: خدمات و تلاش‌های شبانه‌ روزی وزارت بهداشت، درمان، آموزش پزشکی و دانشگاه متبوع آن در لرستان قابل تقدیر است.

حجت الاسلام و المسلمین علی حسینی اضافه کرد: در خصوص ویروس کرونا نیز خدمات بسیاری از سوی مسوولان بهداشت و درمان به مردم ارائه شد که انسان دوستی خود را با تقدیم دهها شهید در این راه، نشان دادند.

تاکنون ۹۸۹ هزار و ۵۷۲ بیمار قطعی مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده و با فوت ۳۶۲ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۴۸ هزار و ۹۹۰ نفر رسید.

تا دهم آذرماه ابتلای قطعی ۵۶ هزار و ۱۹۷ شهروند لرستانی به ویروس کرونا تایید شده است که از این تعداد یکهزار و ۱۵۰ نفر نیز جان باخته‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین