کد خبر: ۶۸۳۶۹۷
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳

بحرین: ما و اسرائیل در یک جبهه علیه ایران هستیم

وزیر صنعت، تجارت و گردشگری بحرین می‌گوید که این کشور وتل‌آویو در یک جبهه یکپارچه علیه آنچه «تهدید ایران» خواند، قرار دارند.
بحرین: ما و اسرائیل در یک جبهه علیه ایران هستیم
آفتاب‌‌نیوز :

«زاید بن راشد الزیانی» وزیر صنعت، تجارت و گردشگری بحرین که بتازگی به فلسطین اشغالی سفر کرده است، با کانال ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی درباره ایران گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش پایگاه صهیونیستی «مکان» وزیر صنعت بحرین در این خصوص گفت که این کشور به همراه تل‌آویو در یک جبهه یکپارچه علیه آنچه «تهدید ایران» خوانده شده، قرار گرفته است.

در ادامه این گزارش آمده است که این وزیر بحرینی در اولین مصاحبه خود با کانال یازده درباره همکاری تل‌آویو با منامه درباره پرونده ایران گفته است که بحرین با کشورهای دوست خود در این پرونده و از جمله در زمینه امنیتی هماهنگی دارد.

پایگاه خبری «عرب۴۸» نیز با نقل این خبر نوشت که وزیر بحرینی در این خصوص گفته است: «برای بشریت و علیه هر کسی که علیه آن است، ما و اسرائیل در جبهه‌ای یکپارچه قرار داریم. بحرین و کشورهای دوست آن همکاری دارند و این همکاری مسائل امنیتی را شامل می‌شود».

طبق این گزارش، مرکز پخش رادیویی-تلویزیونی رژیم صهیونیستی «کان» گزارش داده است که بخش کامل این مصاحبه شامگاه امروز پخش خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین