کد خبر: ۶۸۳۷۶۶
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۰

آرزوی نیمار برای همبازی شدن دوباره با مسی

صحبت‌های مهاجم تیم پاریسن ژرمن درباره آرزوی همبازی شدن با لیونل مسی، گمانه‌زنی‌ها درباره انتقال ستاره بارسلونا به این تیم فرانسوی را قوت بخشید.
آرزوی نیمار برای همبازی شدن دوباره با مسی
آفتاب‌‌نیوز :

دیشب تیم پاریسن ژرمن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه سه بر یک پیروز شد. نیمار در این بازی عملکرد درخشانی داشت و نقش مهمی در پیروزی این تیم ایفا کرد.

این بازیکن برزیلی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: چیزی که الان بیشتر از هر چیزی می‌خواهم این است که کنار مسی بازی کنم. امیدوارم سال آینده همبازی شویم.

نیمار چند سال قبل در انتقالی جنجالی از بارسلونا راهی پاریسن ژرمن شد اما در این مدت بارها ابراز علاقه کرده که به تیم سابقش بازگردد. تلاش‌های بارسلونا برای خرید نیمار در این مدت بی‌نتیجه بوده و با توجه به شرایط مالی کنونی این تیم، بعید است در فصل آینده هم امیدی به خرید ستاره گرانی مانند نیمار وجود داشته باشد.

در این شرایط، به نظر می‌رسد تنها راه هم‌تیمی شدن نیمار و مسی، کوچ ستاره آرژانتینی بارسلونا به فرانسه باشد. مسی در تابستان گذشته از باشگاه خواسته بود با جدایی‌اش موافقت کند اما در نهایت او یک سال دیگر هم در جمع آبی‌اناری‌ها ماندگار شد.

برنده ۶ توپ طلای فوتبال جهان تا پایان این فصل با بارسلونا قرارداد دارد و هنوز مشخص نیست که همچنان می‌خواهد از این تیم جدا شود یا نه. از منچسترسیتی به عنوان جدی‌ترین مشتری و مقصد احتمالی آینده مسی نام برده می‌شود ولی بعید نیست باشگاه ثروتمند پاریسن ژرمن همه را متعجب کند.

در روزهای گذشته خبرهایی درباره مذاکرات این باشگاه با کریستیانو رونالدو هم منتشر شده است. بعید نیست تابستان آینده اتفاق بزرگی رخ دهد و مسی و رونالدو پس از سال‌ها رقابت جدی و سخت، با هم به پاریسن ژرمن بروند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین