کد خبر: ۶۸۳۷۸۴
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴

ستاد ترامپ مدارکی از عدم نظارت بر شمارش آراء ارائه کرد

ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهور آمریکا با انتشار ویدئویی مدعی شد که در هنگام شمارش آراء در ایالت جورجیا، نظارتی صورت نگرفته است.
ستاد ترامپ مدارکی از عدم نظارت بر شمارش آراء ارائه کرد
آفتاب‌‌نیوز :

حساب رسمی توئیتر ستاد انتخاباتی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه با انتشار ویدئویی از محل شمارش آراء در ایالت جورجیا مدعی شد که در هنگام شمارش آرا بر این محل نظارتی نشده است.

ستاد انتخاباتی ترامپ بر اساس این ویدئو مدعی شد که به کارکنان محل شمارش آراء گفته شده شمارش را متوقف و محل را ترک کنند؛ در حالی که چهار نفر باقی ماندند تا ادامه آرا را در خلوت بشمارند.

راوی این ویدئو ادعا کرده هنگامی که این فرد به کارکنان محل شمارش می‌گوید محل را ترک کنید، همه افراد از جمله خبرنگاران و ناظران جمهوری‌خواه محل شمارش آراء را در ساعت ۱۰:۳۰ یا ۱۰:۴۵ شب ترک می‌کنند. اما چهار نفری که باقی ماندند بدون نظارت و به دور از انظار به شمارش آراء تا ساعت ۱ بامداد ادامه می‌دهند.

راوی مدعی شده که ناظران جمهوری‌خواه سپس متوجه می‌شوند که شمارش آراؤ در خلوت ادامه پیدا کرده است، بنابراین این موضوع آنها را غافلگیر می‌کند و به محل باز‌می‌گردند، اما افراد متولی شمارش آرا محل را ترک کرده بودند.

ادعای ستاد انتخابات ترامپ در این خصوص در حالی مطرح شده که برخی مقام‌های حقوقی ترامپ برای اثبات ادعای تقلب در انتخابات راهی ایالت جورجیا شده‌اند.

تیم دونالد ترامپ به رهبری «رودی جولیانی»، وکیل او ادعاهایی را درباره وقوع تخلفات گسترده در انتخابات ریاست‌جمهوری مطرح کرده و شکایت‌هایی را در ایالت‌های مختلف تنظیم کرده است. این شکایت‌ها در ایالت‌های مختلف رد شده‌اند.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا روز سوم نوامبر (۱۳ آبان) برگزار شد. برآوردهای رسانه‌های آمریکا حاکی است جو بایدن با کسب ۳۰۶ رأی الکترال در این انتخابات پیروز شده است. ترامپ ۲۳۲ رأی الکترال به دست آورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین