کد خبر: ۶۸۴۰۴۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۲

نشریه رسایی: حبس و زندان در انتظار روحانی!

هفته‌نامه اصولگرای ۹ دی به مدیریت حمید رسایی، نماینده سابق مجلس با انتشار تصویری از روحانی به طرح پرسشی معنادار از مجلس درباره رئیس جمهور پرداخته است.
نشریه رسایی: حبس و زندان در انتظار روحانی!
آفتاب‌‌نیوز :

حمید رسایی در باره طرح قانون اقدام راهبردی مجلس برای لغو تحریم‌های امریکا علیه ایران در یادداشتی نوشت: آیا مجلس یازدهم، حرمت قانون خود را نگه می‌دارد و در صورت عدم اجرای مفاد این قانون و عدم لغو کلیه تحریم‌ها و استنکاف دولت برای لغو اجرای پروتکل الحاقی، مقاماتی که امتناع کرده‌اند یعنی حسن روحانی را برای اجرای حکم حبس و زندان (از ۲ تا ۲۵ سال) به قوه قضاییه معرفی می‌کنند؟ آخرین مرحله متوجه آقای رییسی است.

آیا در صورت عدم تحقق شروط قانون توسط رییس دولت و اعلام مجلس، قوه قضاییه مجازات تعیین شده در این قانون یعنی حبس و زندان از ۲ تا ۲۵ سال و انفصال دائم از خدمات دولتی و... را اجرا می‌کند؟

بنابر این پاشنه آشیل مجلس دو ماه دیگر است. مجلسی که این قانون را تصویب کرده تا انتهای خط خواهد رفت؟ اگر نرفت، مردم در باره آن چگونه قضاوت خواهند کرد؟

مطابق مجازات تعزیری درجه دو تا پنج قانون مجازات اسلامی، مستنکفین از اجرای این قانون به حبس و زندان بیش از دو تا بیست و پنج سال، جزای نقدی، انفصال دائم از خدمات دولتی و عمومی، محرومیت از حقوق اجتماعی بیش از پنج تا پانزده سال، ممنوعیت دائم از یک یا چند فعالیت شغلی یا اجتماعی برای اشخاص حقوقی محکوم می‌شوند.

من البته امیدوارم که غربی‌ها پیام تغییر ریل در ایران را بگیرند و به پذیرش حقوق ملت ایران تن دهند. در وضعیت فعلی مصداق آن ضرب‌المثل فارسی شده‌ایم که هم پیاز را خورده‌ایم هم چوب را و هم پول داده‌ایم. نه هسته‌ای داریم و نه تحریم‌ها برداشته شده اما همچنان روحانی و دولتمردان او به برجام دلخوش دارند!

روشن است که این قانون در راستای فشار به غربی‌ها برای لغو تحریم‌ها وضع شده است و دولت باید از آن استقبال کنند. عجیب اینجاست که روحانی و یاران او به شدت از تصویب این قانون که در راستای کمک به آنها برای چانه‌زنی در لغو تحریم‌هاست، نگران و ناراحتند! باید با همان لحن روحانی خطاب به آنها گفت: کاسبان تحریم، ناراحتید!

نشریه رسایی: حبس و زندان در انتظار روحانی!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
2
تو برو گندای خودتو جمع کن بعد بیا حرف بزن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
2
در این اوضاع و احوال نابسامان و این وضعیت اقتصادی وحشتناک مردم ، عده ای سرخوش و بی درد و بی توجه به وضعیت شکننده مردم ، ته دلشان قنج میرود و خوشحال و پیروزمندانه که حال رقیب شان را خوب گرفتند و یا به نوعی خوب انتقامی گرفتند . غافل از اینکه با این نفرت پراکنی ها چنگ بر دل و صورت مردم میکشند . کاش اعتقاد داشتید . . . .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
0
لطفاً از آقای رسایی بپرسید فرق حبس وزندان چیست که ایشان دو اژه را بکار برده.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین