کد خبر: ۶۸۴۱۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷

ضربه وزارت اطلاعات به باندهای سازمان یافته قاچاق سلاح و مواد مخدر

اعضای اصلی باند بین المللی قاچاق سلاح و مهمات و مواد مخدر که توسط 2 تبعه کشورهای خارجی در داخل کشور هدایت می شدند؛ در آذربایجان غربی شناسایی و دستگیر شدند.
ضربه وزارت اطلاعات به باندهای سازمان یافته قاچاق سلاح و مواد مخدر
آفتاب‌‌نیوز :

با اقدامات گسترده اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در اداره کل اطلاعات استان آذربایجان غربی، در دو عملیات هوشمندانه، باند بین المللی قاچاق سلاح و مهمات و مواد مخدر که توسط 2 تبعه کشورهای خارجی در داخل کشور هدایت می شدند، شناسایی و متلاشی گردید.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، در این دو عملیات، سرکرده داخلی باند به همراه 3 نفر از اعضای اصلی دستگیر و 520 کیلوگرم هروئین کشف گردید.

برابر بررسی های بعمل آمده در استان آذربایجان غربی، انبارهای بزرگ دپوی سلاح و مهمات در روستاهای مرزی شناسایی و در بازرسی صورت گرفته؛ بیش از 500 قبضه انواع سلاح کمری، شورشی، شکاری و مقادیر قابل توجهی مهمات کشف و ضبط گردید.

وزارت اطلاعات همچنین ضمن قدردانی از مردم فهیم و انقلابی ایران عزیزمان، اعلام می نماید: درصورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه های مختلف قاچاق، مراتب را با ستاد خبری 113 وزارت اطلاعات در میان بگذارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
0
زنده باد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
0
زنده باد، کار شایسته و درخور تحسینی است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین