کد خبر: ۶۸۴۱۴۵
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲

اولین برد نفت مسجدسلیمان با عبور از سپاهان

 تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان موفق شد با برتری قاطع برابر سپاهان اولین پیروزی خود در لیگ بیستم را کسب کند.
اولین برد نفت مسجدسلیمان با عبور از سپاهان
آفتاب‌‌نیوز :

 در اولین دیدار هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه خانگی خود بهنام محمدی از ساعت ۱۵ به مصاف سپاهان رفت که موفق شد با نتیجه ۳ بر یک رقیبش را شکست دهد و اولین برد خود را در لیگ بیستم رقم بزند.

احمد گوهری، مجتبی مقتدایی، بهروز نوروزی فرد، عباس بوعذار، سجاد جعفری، فرید بهزادی، محمد بلبلی، محمد مهدی احمدی، نیما انتظاری، میثم تهی دست، ساسان حسینی بازیکنانی بودند که در ترکیب نفت مسجدسلیمان قرار داشتند.

پیام نیازمند، گئورگی ولسیانی، محمد نژادمهدی، امید نورافکن، مرتضی منصوری، مهدی کیانی، محمد کریمی، جلال الدین علی‌محمدی، محمدرضا حسینی، محمد محبی و سجاد شهباززاده بازیکنان سپاهان برای این دیدار بودند.

در این دیدار ابتدا تیم میزبان در دقیقه ۵ توسط ساسان حسینی موفق شد از حریف پیش بیفتد اما در واپسین دقایق نیمه نخست سجاد شهباززاده دروازه میزبان را باز کرد تا این دیدار با تساوی در نیمه نخست همراه باشد.

در نیمه دوم اما نفت مسجدسلیمان در نیمه دوم اما نفت مسجدسلیمان عملکرد بهتری را ارائه داد و موفق شد دو بار دیگر توسط سجاد جعفری در نیمه دوم اما نفت مسجدسلیمان عملکرد بهتری را ارائه داد و موفق شد دو بار دیگر توسط سجاد جعفری و در نیمه دوم اما نفت مسجدسلیمان عملکرد بهتری را ارائه داد و موفق شد دو بار دیگر توسط سجاد جعفری و مصطفی نائیج پور در نیمه دوم اما نفت مسجدسلیمان عملکرد بهتری را ارائه داد و موفق شد دو بار دیگر توسط سجاد جعفری و مصطفی نائیج پور دروازه میهمان خود را باز کند تا این دیدار با برتری قاطع شاگردان مجتبی حسینی همراه باشد.

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با این نتیجه ۶ امتیازی شد و به در رده نهم جدول رده بندی صعود کرد. سپاهان هم ۷ امتیازی و در رده هفتم جدول باقی ماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین