کد خبر: ۶۸۴۱۶۵
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵

قاتل ماهنشانی از سوی پلیس آگاهی زنجان دستگیر شد

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: مردی که با استفاده از سلاح شکاری، دوست و آشنای خود را به قتل رسانده بود از سوی پلیس آگاهی شهرستان ماهنشان و با مدد کارآگاهان زنجان دستگیر شد.
قاتل ماهنشانی از سوی پلیس آگاهی زنجان دستگیر شد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی، روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این قتل روز پنجشنبه /۶ آذر ماه/ اتفاق افتاده است، افزود: متهم به قتل با دعوت مقتول به باغ خود و دادن قرص خواب آور به نامبرده و اطمینان از خواب عمیق، قصد و نیت خود را عملی کرده است.

وی، سن قاتل و مقتول را ۳۰ سال اعلام کرد و اظهار داشت: متهم دستگیر شده پس از قتل این مرد جوان، جسد را در چاه باغ مدفون می کند که در نهم آذر ماه با اعلام مفقودی از سوی خانواده مقتول، کارآگاهان موضوع را مورد تحقیق و بررسی قرار می دهند که در نهایت به متهم دستگیر شده مظنون می‌شوند.

رحمتی، تصریح کرد: این فرد در تحقیقات کارآگاهان، وانمود کرد که مقتول برای انجام کاری، باغ را ترک کرده است که با بازجویی های فنی و پلیسی کارآگاهان لب به اعتراف گشوده و قتل را گردن گرفت.

وی با بیان اینکه قتل در یکی از روستاهای این شهرستان اتفاق افتاده است، افزود: غروب شنبه /۱۵ آذر ماه/ جسد از زیر خاک بیرون کشیده شد و زن مقتول نیز که از موضوع قتل اطلاع داشت به عنوان معاونت در جرم، دستگیر شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین