کد خبر: ۶۸۴۲۳۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸

انتقاد شدید نماینده خرم آباد از بهاره رهنما

نماینده مردم خرم آباد و چگنی گفت: اصالت تردیدناپذیر، تاریخ سترگ، قدمت چند ۱۰ هزار ساله و فرهنگ غنی قوم لر به عنوان یک تمدن با شکوه بر هیچ کس پوشیده نیست و نیاز به تشریح ندارد.
انتقاد شدید نماینده خرم آباد از بهاره رهنما
آفتاب‌‌نیوز :

مرتضی محمودوند در واکنش به صحبتهای اخیر یکی از بازیگران درباره قوم لُر اظهار داشت: در این مقطع حساس امنیتی و بحرانی که مردم سرافراز و بصیر ایران با وحدت و انسجام مثال زدنی خود جانانه مقابل بدخواهان ایستاده اند، نباید به سادگی از کنار این قبیل حرکات بگذریم تا درس عبرتی باشد برای هر کس و ناکسی که عظمت ستودنی ایرانیان اصیل و نجیب را به سخره می گیرد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادامه داد: اصالت تردیدناپذیر، تاریخ سترگ، قدمت چند ۱۰ هزار ساله و فرهنگ غنی قوم لر به عنوان یک تمدن با شکوه بر هیچ کس پوشیده نیست و نیاز به تشریح ندارد.

محمودوند عنوان کرد: به امثال این بی ریشه ها اکیدا توصیه می کنم سرگذشت غرور انگیز و سراسر افتخار بانوان مومن و موحد سرزمینم که همچون پرچمی باعظمت و بر افراشته در طول تاریخ است را مطالعه کنند؛ بانوان افتخار آفرینی همچون سردار بی بی مریم و از همین تبار، بزرگ بانوی شجاع و قهرمان هخامنشی، نجیب زاده انشان بانو "یوتاب" و هزاران شیر زن دیارم که از حیث بزرگی و نجابت کم نظیر هستند.

وی افرود: رزمندگان و شهدای دشمن شکن دفاع مقدس به دست همین مادران تربیت و پرورش یافتند، این یادآوری ها بدان جهت است تا بار دیگر به خود اجازه ندهند نام پرافتخار لُر پارسی تبار را با بی ادبی بر زبان کثیفشان جاری کنند و بدانند که جغرافیای لُر در طول تاریخ مهد پرورش شیرزنان و اَبَرمردانی بوده است که همواره پرچمدار دفاع از وطن و پاسدار تمامیت ارضی ایران عزیز بوده و هستند.

نماینده خرم آباد و چگنی خاطرنشان کرد: پیگیری های قضایی در این خصوص آغاز شده است و اینگونه افراد دون مایه و گستاخ که حتی مایل نیستم نام و نشان حقیر آنان را مکتوب و بر زبان جاری کنم به یاری خداوند متعال و پشتوانه مردم شریف و غیرتمند ادب و تربیت خواهند شد و انتظار می رود که دستگاه محترم قضایی مجازات اینگونه جرایم را با هدف بازدارندگی به انجام رساند.

محمودوند در پایان بیان کرد: اما خطاب به برخی افراد که در قالب گروه ها، موسسات و تشکلهای مردم نهاد خودخوانده خود را لُر معرفی کرده و با طراحی هدفمند به این قبیل موضوعات در جهت اهداف بدخواهان و دشمنان ملت ایران دامن می زنند و موضع گیری هایی مشکوک و هدفمند دارند، با اشرافیت کامل اعلام می کنم که شما نه تنها لُر نیستید بلکه هیچ خط و ربطی هم به این قوم بزرگ ندارید و بدون شک با ایجاد بقالی هایی تحت عنوان فعالیت های اجتماعی درصدد خرید محبوبیت و یا انجام بخشی از طراحی دشمن در جهت ناامنی و آشوب هستید.

 یکی از بازیگران اخیرا در اظهار نظری گفته است «ماشاءالله دخترهای امروزی سر و وضعشون نیکول کیدمنه، طرز فکرشون لُر» که باعث واکنش قشر عظیمی از مردم و به ویژه هم میهنان لر به این مطلب شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
4
7
دادستانی باید وارد عمل بشه و بعنوان مدعی العموم این رو ادب کنه
بهمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
لر نباشه دنیا به فنا میره،لر نباشه کشور استقامت نداره،واقعاً متاسفم واسه یه بی رگ وریشه که نمیدونه زن لر مثل این .... خودنمایی نمیکنه،زن لر غیرت داره،شرف داره
بهزاد زارع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
ملت شریف ایران در فضای مجازی نشان دادند که "ایران سرای من است"
ضمن تقدیر و تشکر از حمایت تمام اقوام ایرانی که با بینش و آگاهی از فرهنگ و اصالت قوم لر حمایت کردند و نشان دادند که ملت شریف ایران ارزشی برای این افراد بی مقدار قائل نیستند.اما باید خدمت نماینده محترم استانم عرض کنم؛
۱-آقای محمودوند باید از مسئولین صدا و سیما بپرسید چرا بجای اینکه بعد از گڋشت ۴۰سال و اندی از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دست پخت صدا و سیما شده امثال بهاره رهنما و مهماز افشار و امثالهم
۲- چرا صدا و سیما با تهیه برنامه های بی محتوا که الگو برداری از شبکه های خارجی است با دعوت از این... بها میدهد و انان را الگوی نوجوانان و جوانان ما کرده است.
مقصر اصلی بی برنامگی صدا و سیما در تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص در حوزه فرهنگ و هنر است و افرادی امروز در صفحه تلویزیون با فرزندان ما حرف میزنند که بعد از معروف شدن قید ارزش ها را میزنند و مهناز افشار و بهاره رهنما و امثالهم می شوند.
جناب آقای محمودوند:
بارها مشاهده شده است از طرف همین قماش که نور چشمی های صدا و سیما هستند به سایر اقوام عزیز و با اصالت ایرانی توهین شده است اما همان هتاکان باز به فعالیت خود در صدا و سیما مشغول به ادامه کار هستند
لطفا برای رفع این آسیب اجتماعی و فرهنگی که گاهی رنگ و بوی سیاسی بخود می گیرد چاره اندیشی کنید.
"من لر ایرانی هستم و تمامـ اقوام ایرانی برادران و خواهرانم هستند و سپاسگزارم از حمایت های بی دریغشان در محکوم کردن این هتاک بی مقدار".
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین