کد خبر: ۶۸۴۲۳۷
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

اولسان هیوندای راهی یک چهارم شد

تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی در ادامه رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با گلزنی بازیکنان جانشین، ملبورن ویکتوری استرالیا را حذف و راهی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها در منطقه شرق آسیا شد.
اولسان هیوندای راهی یک چهارم شد
آفتاب‌‌نیوز :

دراین دیدار که در ورزشگاه Education City Stadium دوحه پایتخت قطر برگزار شد نماینده کره جنوبی با نتیجه ۳ بر صفر مقابل نماینده استرالیا به پیروزی رسیده به مرحله بعد صعود کرد.

«بیون مارش یانسن» در دقایق ۶۵ و ۸۶ و «وون دو جائه» در دقیقه ۷۷ گل‌های اولسان را درون دروازه حریف جای داده و این پیروزی درخشان را برای تیم خود به ارمغان آوردند.

بازیکنان اولسان هیوندای کره در ۵۸ درصد از زمان نیمه نخست این دیدار مالکیت توپ و میدان را دراختیار خود داشتند و در ۵۲ درصد از درگیری‌های تک به تک به منظور تصاحب توپ نیز، برنده بودند.

بازیکنان این تیم در این نیمه ۲ با موفق به زدن ضربه کرنر شدند این درحالی بود که بازیکنان حریف فقط یک بار از این ضربه بهره بردند.

همچنین حملات بازیکنان نماینده کره دراین نیمه از سمت چپ بود و تجمع و رد و بدل شدن توپ بیشتر در این ناحیه اتفاق افتاد.

در نیمه دوم نیز همان اتفاق نیمه نخست تکرار شد با این تفاوت که بازیکنان اولسان علاوه بر سمت چپ بر حمله از میانه زمین نیز اصرار داشتند.

تلاش بازیکنان نماینده کره سرانجام به بار نشست و یانسن، مهاجم نروژی این تیم که به عنوان بازیکن جانشین به زمین آمده بود در دقیقه ۶۵ موفق به زدن گل نخست تیمش شد.

این روند ادامه یافت تا دقیقه ۷۷ که «وون دو جائه» دیگر بازیکن جانشین اولسان هیوندای تنها پنج دقیقه پس از ورودش به زمین برای این تیم گلزنی و فاصله را دوبرابر کرد.

در حالیکه بازیکنان ویکتوری در دقایق پایانی سراسر حمله بودند یانس در دقیقه ۸۶ یک بار دیگر گلزنی و کار حریف را یکسره کرد.

در این نیمه تیم اولسان ۷ بار دیگر کرنر زدند و این موضوع از ادامه حملات گسترده این تیم در نیمه دوم حکایت دارد.

«ترکی محمد الخضیر» داور بین المللی از عربستان قضاوت این دیدار را برعهده داشت.

تیم پرسپولیس ایران در رقابت های غرب آسیا که آن هم به صورت متمرکز در قطر برگزار شد عنوان قهرمانی را بدست آورد و فینالیست شد.

شاگردان «یحیی گل محمدی» که با تیم‌های التعاون عربستان، الدحیل قطر و شارجه امارات هم‌گروه بودند پس از کسب ۱۰ امتیاز به عنوان تیم اول راهی مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها در منطقه غرب آسیا شدند و پس از غلبه بر تیم السد قطر که هدایت آن را «ژاوی هرناندز» برعهده دارد، به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کردند.

در مرحله یک چهارم بازیکنان پرسپولیس، پاختاکور ازبکستان را با نتیجه ۲ بر صفر از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی رسید.

در این مرحله آنان تیم النصر عربستان را در ضربات پنالتی مغلوب کرده و راهی دیدار نهایی شدند و در انتظار معرفی فینالیست منطقه شرق آسیا هستند.

دیدار نهایی لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا بیست و نهم آذرماه در قطر برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین