کد خبر: ۶۸۴۲۶۶
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳

پرسپولیس در انتظار موافقت AFC برای برنامه‌ریزی سفر به قطر

تیم فوتبال پرسپولیس در صورت موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای‌اف‌سی) پنج روز قبل از دیدار نهایی لیگ قهرمانان به قطر سفر خواهد کرد.
پرسپولیس در انتظار موافقت AFC برای برنامه‌ریزی سفر به قطر
آفتاب‌‌نیوز :

امیر علی حسینی مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در مورد برنامه سفر سرخپوشان به قطر اظهار داشت: با توجه به خواست مدیر و سرمربی تیم همچنین تاکید مدیرعامل و معاون اجرایی باشگاه برای اجرای خواسته‌های کادر فنی، برنامه مورد نظر پرسپولیس برای سفر به قطر جهت انجام بازی فینال لیگ قهرمانان به این ترتیب است که ۶ روز قبل از مسابقه به دوحه سفر کنیم.

مدیر کمیته بین‌الملل باشگاه پرسپولیس، اضافه کرد: این درخواست همراه با برنامه تمرین، جلسات و صرف غذا همچنین موارد دیگر، از سوی کادر فنی و مدیر تیم برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است.

وی افزود: روز گذشته (یکشنبه) در جلسه‌ای با افشین پیروانی و یحیی گل‌محمدی، هماهنگی‌های لازم در زمینه سفر، اقامت و امور لجستیک به عمل آمد.

حسینی گفت: در صورت آمادگی کنفدراسیون فوتبال آسیا و کشور قطر، روز ۲۳ آذرماه تهران را به مقصد دوحه ترک می‌کنیم و ۳۰ آذرماه نیز زمان بازگشت به تهران خواهد بود.

تیم فوتبال پرسپولیس ش ر وز شنبه ۲۹ آذرماه در فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه الجنوب دوحه به مصاف نماینده شرق آسیا خواهد رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین