کد خبر: ۶۸۴۳۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰

فکری: از سد حریف عبور کردیم اما از داوری نه!

سرمربی استقلال می‌گوید که مجموعه داوری با این تیم لجبازی می‌کند.
فکری: از سد حریف عبور کردیم اما از داوری نه!
آفتاب‌‌نیوز :

محمود فکری، سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی امشب (دوشنبه) با صنعت نفت که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهار کرد: به تیم صنعت نفت بابت یک امتیازی که گرفت تبریک می‌گویم. به تیم داوری هم تبریک می‌گویم که خیلی خوب داوری کردند. روند بازی‌های قبل دوباره تکرار شد و با سوت‌هایی که زدند، بازی را به هم ریختند. ما قبل از بازی خواهش کردیم که داوران دقت بیشتری داشته باشند اما وقتی گل اول را زدیم، همه چیز برگشت. متاسفانه همه یک جور شمشیر را به روی ما بسته‌اند. روز قبل از بازی یکی از بازیکنان و روز بازی یک بازیکن دیگرمان را محروم کردند و تمرکز ما را به هم زدند. مشخص است که این کارها از کجا آب می‌خورد. شاید آن‌ها نمی‌خواهند تیم استقلال شکل بگیرد و نزدیک به هدفشان هم شده‌اند. ما برای بازی‌های بعدی آماده می‌شویم و باید با خیلی‌ها بجنگیم.

او افزود: با توجه به اتفاقاتی که امروز افتاد، می‌توانستیم با کسب سه امتیاز با صدرنشین هم‌امتیاز شویم. ما از سد حریف گذشتیم اما از سد داوری نتوانستیم بگذریم. اشتباهات داوری، تمرکز ما را به هم ریخت و عصبی‌مان کرد. هیچ هماهنگی‌ای بین تیم داوری وجود نداشت و خیلی به هم ریخته عمل کردند. متاسفانه همه این‌ها باعث شد که بازی از شکل خودش خارج شود.

سرمربی استقلال ادامه داد: دو گل حریف که یکی مردود و دیگری سالم اعلام شد، روی سخت‌گیری نکردن ما برای یارگیری رقم خوردند. خوشبختانه به صدرجدول نزدیک هستیم. باید روی ضعف‌هایمان کار کنیم تا بتوانیم در بازی‌های بعدی بهتر عمل کنیم. ما وقتی صحبت می‌کنیم، قرار نیست که کمیته داوران و داوران لجبازی کنند. نباید وقتی ما صحبت می‌کنیم به آن‌ها بربخورد و لج‌بازی کند. آن‌ها خیلی راحت امتیازات ما را گرفتند.

فکری در پایان درباره شرایط تیمش گفت: من به این تیم امیدوار هستم و فقط ۲۰ روز فرصت داشتیم که تیم را ببندیم. از طرفی مشکلات زیادی از مدیریت گرفته تا مباحث مالی داشتیم اما خداراشکر تلاش کردیم و این تیم در حال شکل‌گیری است. ان‌شاءالله در بازی‌های آینده بتوانیم بهتر عمل کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
تاج کبیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
0
ب عنوان یک استقلال متعصب اعتراف میکنم حق تیم شهرستانی بود برد ۲ بر ۱ ک گل ریکانی افساید اعلام شد اقای فکری تا کی بهانه تا کی لجبازی وقتی کنترل اعصاب نداری وقتی مغزت کنار زمین کار نمیکنه برا چی دروغ تحویل هوادار میدهی لطفا دقت کن فرصت هوادار و صبرش داره ب پایان میرسه ای کاش همان استقلال پارسال بودیم لاقل شاد و تهاجمی بودیم متاسفم برای خودم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین