کد خبر: ۶۸۴۳۶۹
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶

تقدیر رئیسی از نمایندگان مجلس بخاطر مصوبه ضدبرجامی

رئیس قوه قضاییه از نمایندگان مجلس به علت تصویب قانون قانون «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت» قدردانی کرد و گفت: فشار آوردن به مردم ما بی‌هزینه نیست.
تقدیر رئیسی از نمایندگان مجلس بخاطر مصوبه ضدبرجامی
آفتاب‌‌نیوز :

سید ابراهیم رئیسی در جلسه ۱۸ آذر ماه شورای عالی قوه قضاییه، از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دلیل تصویب قانون «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت»  تقدیر کرد.

رئیس قوه قضاییه در ادامه افزود: در این میدان پیام این اقدامات به همگان آن است که هرگونه فشار بر ملت بزرگ ایران اسلامی، بی هزینه نیست و هزینه‌ها باید پرداخت شود. هزینه آنها را در این رابطه باید بالا برد و راه آن هم افزایش تولید اهرم‌ها و مولفه‌های قدرت است لذا هر چه تولید اهرم‌ها و مولفه‌ها را در این میدان افزایش دهیم، دست ما پر می‌شود.

رئیسی با تاکید بر اینکه در این وضعیت ما باید نگاه انقلابی داشته باشیم و از نگاه‌های فردی و سیاسی پرهیز کنیم، گفت: آنچه امروز مورد انتظار مردم عزیز است، این است که همه دست اندرکاران و مدیران با قدرت و توانایی و اقتدار متناسب با مقاومت ملت ایران اسلامی موضع بگیرند و به همان تناسب پیام دهند. به نوعی که در حوزه اقتصادی، علم و فناوری، مسائل امنتیی و دفاعی تولید قدرت شود.

رئیس قوه قضاییه یادآور شد: با توجه به پیروی اروپایی‌ها از آمریکا و مواضع سخیف آلمانی‌ها باید موضع گیری کنیم، پیروی اروپا از آمریکایی‌ها نشان می‌دهد به جای استقلال سیاسی، نوعی همگامی و همراهی با آمریکایی‌ها دارند، لذا آنها را باید وادار به عملیاتی کردن تعهدات خود نسبت به ملت ایران کرد.

رئیسی گفت: پیام اقداماتی که در این باب انجام می‌شود این است که هر نوع فشار به مردم ایران همراه با هزینه است و فشار آوردن به مردم بزرگوار ما بی‌هزینه نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین