کد خبر: ۶۸۴۳۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

سرنوشت تلخ پدر جوان که دنبال یک خط در اندیکا بود

جوان ۳۸ ساله و پدر چهار فرزند که در تلاش برای یافتن خط آنتن در بخش مرکزی اندیکا بالای کوه رفته بود، از آن بالا به پایین سقوط کرد و جان خود را از دست داد.
سرنوشت تلخ پدر جوان که دنبال یک خط در اندیکا بود
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس شورای اسلامی روستای پاریو بخش مرکزی اندیکا گفت: بر اثر سهل‌انگاری و بی‌توجهی مسئولان و خرابی دکل شبکه‌های همراه اول و ایرانسل، جوان ۳۸ ساله اهل روستای شاهزاده منار که برای رسیدن به یک خط آنتن بالای کوه رفته بود، به پایین سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

احمد عبداللهی موسوی افزود: این جوان ۳۸ ساله مغازه‌دار چهار فرزند دارد و برای کسر وجه مشتریان کارت‌های اهالی را می‌گرفت و با دستگاه کارتخوان در تلاش برای یافتن آنتن به ارتفاعات کوه‌های بختیاری می‌رفت که این اتفاق تلخ هفته گذشته برایش رخ داد. مشکل تکراری نداشتن آنتن بارها اتفاق‌های ناخوشایند برای اهالی رقم زده است. خرابی دکل و فرستندهای مخابراتی به ویژه دکل ایرانسل بارها به مسئولان استانی، شهرستان اندیکا و اداره کل مخابرات خوزستان اعلام شده و حتی مراجعه حضوری کردیم اما متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی انجام نشده و اخیرا منجر به کشته شدن یکی از عزیزان روستا به نام سیدمراد موسوی شده است.

موسوی تصریح کرد: حتی نامه‌هایی در این باره به بیت رهبری ارسال کردیم و سال ۹۲ درباره مشکلاتی از قبیل ۲۲ کیلومتر آسفالت برای دسترسی به راه‌های شهری، مدرسه روستایی، بهداشت و آنتن‌دهی شبکه موبایل و اینترنت دستور رسیدگی از سوی بیت به استانداری خوزستان ابلاغ شده است. از آن تاریخ تا امروز هیچ اقدامی نشده و تنها عزادار عزیزانمان شده‌ایم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
متاسفم کلا مدیران‌ زیر سوال بردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
0
1
واقعا درد اور است نزول خواران بفکر زندگی اخروی تون هم باشید .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین