کد خبر: ۶۸۴۴۰۴
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
تبلیغات

بهترین ایده‌های کسب درآمد از اینستاگرام چیست؟

امروزه مردم بیشتری از اینستاگرام استفاده می‌کنند و ارائه نکردن کسب و کارتان به معنای از دست دادن هزاران مشتری بالقوه است. کسب درآمد از اینستاگرام نیازمند تلاش است اما ارزش آن را دارد که به دنیای کسب در آمد از اینستاگرام ملحق شوید.
بهترین ایده‌های کسب درآمد از اینستاگرام چیست؟
آفتاب‌‌نیوز :

گسترش شبکه‌های اجتماعی تاثیر زیادی بر روی کسب و کارها داشته است. حتما شما هم به یاد دارید که در گذشته‌ای نه چندان دور اغلب کسب و کار‌ها از طریق وبسایت با مشتریان خود در ارتباط بودند. بیشتر خریدهای اینترنتی و ارائه خدمات مختلف به دنیای وب محدود می‌شد. اگر کسب و کاری به اندازه کافی برای ایجاد اعتماد و تعامل مناسب با مشتریان خود تلاش نمی‌کرد، احتمالا شکست مواجه می‌شد.

اما امروزه با توجه به امکانات فوق‌العاده‌ای که شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام در اختیار ما می‌گذارند، شما می‌توانید با ارائه خدمات یا محصولات درآمدزایی کنید. برای تعامل و کسب درآمد از اینستاگرام فقط لازم است فوت و فن‌های کار با این اپلیکیشن را یاد بگیرید.

شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام نیاز کاربر به بدست آوردن دانش و اطلاعات و دیدن تصاویر و فیلم‌های جذاب را برآورده می‌کنند. اینستاگرام با اضافه کردن قابلیت‌های متنوع و جدید مانند استوری، از سال 2016 توانست کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کند و هر روز با امکانات جدید خود محبوب و محبوب‌تر می‌شود.

اما اصلا چرا اینستاگرام؟ با ما همراه باشید تا در ادامه با قابلیت‌های متنوع و ساده اینستاگرام بیشتر آشنا شویم.

چرا کسب درآمد از اینستاگرام اهمیت زیادی دارد؟

درحال حاضر پر مخاطب‌ترین شبکه اجتماعی در ایران و حتی در دنیا اینستاگرام بحساب می‌آید چون که در دوسال گذشته به گزارش Techcrunch بیش از 700 میلیون کاربر از سرتاسر دنیا به اینستاگرام پیوسته‌اند و حالا با 1 میلیارد کاربر فعال در ماه که 50% از آن‌ها کسب و کارها را دنبال می‌کنند، قلب تپنده شبکه‌های اجتماعی است. طیف وسیع مخاطبان در اینستاگرام یک فرصت عالی برای همه افراد است تا با ارائه مهارت یا محصولات به جمعیت هدف مورد نظر، درآمد کسب کنند.

اینستاگرام یک محیط بصری است که کاربران با دیدن آنچه که شما از برند یا کسب و کارتان می‌سازید به وجد می‌آیند. بطوریکه 72 درصد از کاربران اعلام کرده‌اند که بر از میان کالاهایی که در اینستاگرام می‌بینند تصمیم به خرید می‌گیرند.

گفتیم که روزانه 1 میلیارد کاربر فعال در اینستاگرام حضور دارند که 30% آن‌ها از طریق اینستاگرام خرید می‌کنند. بنابراین اینستاگرام بهترین و دست نیافتنی‌ترین مخاطبان را به راحتی برای شما جذب می‌کند.

در قدم اول با فضای کلی اینستاگرام برای درآمدزایی و کسب و کارها آشنا شدیم . در ادامه به فوت و فن‌های اینستاگرام و ایده‌های کسب درآمد از اینستاگرام خواهیم پرداخت.

بهترین ایده‌های کسب درآمد از اینستاگرام چیست؟

چگونه در اینستاگرام موفق شویم؟

رمز اصلی موفقیت در اینستاگرام نوآوری و اطلاعات کافی در مورد خود اپلیکیشن است تا بتوانید مخاطبان زیادی را به صفحه‌تان جذب کنید.

برای اطلاعات بیشتر در این باره مقاله چگونه در اینستاگرام موفق شویم را در آکادمی اینفوگرام بخوانید.

ایده‌های خلاقانه داشته باشید

خلاقیت و انجام کارهای جدید همیشه برای مخاطبان جذاب است و باعث می‌شود که افراد صفحه شما را در طولانی مدت دنبال کنند. اگر کسب و کاری دارید، به فکر روش‌های جدید برای ارائه آن باشید و اگر هم تازه قصد شروع یک ایده را دارید از همین ابتدا نوآوری در محصولات یا خدمات را اولویت قراردهید.

خودتان باشید و اجازه دهید مشتریان با شما صحبت کنند

امروزه بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند از برندهای شخصی و کوچک‌تر خرید کنند تا برندهای مطرح‌تر. پس بگذارید حال و هوای صفحه‌تان کمی شخصی‌تر باشد، از تجربه‌هایتان با کاربران بگویید و راهکارهای مفید پیشنهاد کنید. از مخاطبانتان تشکر کنید و بگذارید با شما صحبت کنند.

الگوریتم‌های اینستاگرام را بشناسید

اینستاگرام هم مانند گوگل الگوریتم‌هایی دارد که باعث می‌شود پست‌های شما بیشتر یا کمتر دیده شوند. برای مثال اگر در زمان مناسبی که بیشتر دنبال‌کنندگان شما فعال‌اند پستی را منتشر کنید و کاربران تعامل خوبی با شما و محتوایتان داشته باشند شک نکنید که بر اساس الگوریتم‌های اینستاگرام بهتر دیده می‌شوید.

از هشتگ‌ها غافل نشوید

روزانه حدود 95 میلیون عکس در اینستاگرام منتشر می‌شوند که با هشتگ‌زدن می‌توان آن‌ها را در دسته‌ی مشخصی قرار داد و با آزمون و خطا هشتگ‌هایی که پست‌های شما در آن بهتر دیده می‌شوند را پیدا کرد. در حقیقت هشتگ‌ها به شما کمک می‌کنند که جمعیت هدف خود را راحت‌تر پیدا کنید. برای مثال #کسب‌_درآمد شامل انواع مختلفی از پست‌ها می‌شود اما #کسب_درآمد_از_اینستاگرام پست شما را در دسته مشخص‌تری قرار می‌دهد و دنبال کنندگان این هشتگ بیشتر مایل‌اند تا پست‌هایتان را دنبال کنند، چرا که دقیقا آن چیزی است که به دنبال آنند.

از همه قابلیت‌ها استفاده کنید

از همه قابلیت‌های اینستاگرام برای انتشار محتوا استفاده کنید. هر روز مطالب مربوط به کسب و کارتان را استوری کنید و پست بگذارید. علاوه بر عکس سعی کنید با اشتراک گذاشتن ویدئوهای یک دقیقه‌ای و یا طولانی‌تر تعاملتان را با مخاطب بالا ببرید.

کمی قبل تر درمورد خلاقیت و ایده‌های جدید کسب درآمد از اینستاگرام صحبت کردیم و حالا به معرفی بهترین ایده‌های کسب درآمد از اینستاگرام می‌پردازیم.

با ایده‌های کسب درآمد از اینستاگرام آشنا شوید

راه‌های مختلفی برای کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارند و حتی بعضی افراد ایده‌هایی را عملی می‌کنند که شاید در ظاهر پولساز نباشند اما نتیجه خوبی را به همراه دارند. پس برای پول‌درآوردن از اینستاگرام شجاع باشید.

دستسازه‌های هنری بفروشید

بهترین ایده‌های کسب درآمد از اینستاگرام چیست؟

اگر در ساخت جواهرات دست‌ساز یا ظروف سفالی و سرامیکی سررشته دارید، اینستاگرام فضای بسیار مناسبی برای ارائه محصولات و هنر شماست. یکی از مزیت‌های فروش صنایع دستی متنوع بودن و ارزش معنوی آن است که هدیه خوبی برای عزیزان ماست.

طراحی‌های گرافیکی کنید

پیج‌های زیادی هستند که به یک طراح گرافیک برای طراحی حرفه‌ای پست و استوری نیازمندند. شما تنها لازم دارید به چند نرم‌افزار مسلط باشید و نمونه‌کارهای متنوعی در حساب کاربریتان به اشتراک بگذارید.

محتوای آموزشی آنلاین تهیه کنید

اگر در زبان‌های خارجی مهارت دارید، نوازنده هستید، به تکنیک‌های مختلف نقاشی مسلطید، مربی یوگا یا پیلاتس هستید، می‌توانید در اینستاگرام بخشی از مهارت خود را با هنرجویان به اشتراک بگذارید. کارگاه برگزار کنید یا بسته‌های آموزشی بفروشید.

عکاسی و فیلمبرداری کنید

اگر در زمینه عکاسی دانش و مهارت لازم را دارید برای شبکه‌های اجتماعی عکاسی کنید یا عکاسی محصولات انجام دهید. حتی می‌توانید به سمینار، ورکشاپ یا رویدادهای دیگری بروید و به عنوان عکاس یا فیلم‌بردار پروژه بگیرید.

مسافرت کنید و درآمد داشته باشید!

اگر اهل سفر کردن هستید و کوله‌باری از تجربه هنگام سفر به مناطق مختلف کسب کرده‌اید با به اشتراک گذاشتن تصاویر و تجربه‌هایتان می‌توانید مخاطبان زیادی جذب کنید. برگزاری ورکشاپ آموزشی درمورد کم هزینه سفر کردن یا وسایل مورد نیاز برای سفر با کوله، طرفداران زیادی خواهد داشت.

کپشن بنویسید

کمپانی‌های بزرگ و کوچک همواره به افرادی نیازمندند که نوشتن کپشن و تبلیغات را به آن‌ها بسپارند. اگر به نوشتن علاقه‌مندید این فرصت بسیار خوبی برای داشتن درآمد ویک شغل هیجان‌انگیز است.

همانطور که می‌دانید اساس کار اینستاگرام با ایجاد جذابیت‌های بصری است. با معرفی ایده‌های کسب درآمد از اینستاگرام اگر بخواهید اکنون دست به کار شوید به نرم‌افزارهای دیگری هم نیاز دارید تا پست و استوری‌های جذابی برای مخاطبان بسازید.

در اینجا ما به معرفی نرم‌افزارهای تولید محتوا در اینستاگرام می‌پردازیم که برای همه آسان و دردسترس است.

با 5 نرم‌افزار کاربردی تولید محتوا در اینستاگرام آشنا شوید

کارکردن با نرم‌افزار های ویرایش فیلم و عکس حرفه‌ای کمی گیچ‌کننده هستند. از طرفی هم شاید شما وقت یا امکانات کافی را نداشته باشید. در اینجا ما سعی کرده‌ایم که بهترین نرم افزار های تولید محتوا در اینستاگرام با گوشی که می‌توانید در سریع‌ترین زمان و با بالاترین کیفیت پست و استوری بسازید را معرفی کنیم.

اپلیکیشن Snapseed

Snapseed به شما امکان اضافه کردن فیلتر و نوشته، برش عکس و تنظیم نور را می‌دهد. همچنین می‌توانید عکس‌ها را به اندازه قالب 1*1 پست اینستاگرام و قالب 9*16 استوری خروجی بگیرید. این اپلیکیشن برای سیستم عامل‌های اندروید و IOS در دسترس می‌باشد.

اپلیکیشن Canva

اپلیکیشن کاربردی Canva در تهیه انواع محتوای تصویری کمک می‌کند. می‌توانید برای طراحی اعلامیه‌ها ، پوسترهای ورکشاپ یا رویدادها از این نرم‌افزار استفاده کنید. Canva برای سیستم‌ عامل‌های اندروید، ویندوز و Ios در دسترس است.

اپلیکیشن Filmmaker Pro

برای ویرایش فیلم از Filmmaker Pro استفاده کنید. شما می‌توانید یک ویدئو کامل را از قسمت‌های مختلف کوتاه کنید، صداگذاری کنید، چند ویدئو را تلفیق کنید یا مجموعه‌ای از تصاویر پشت سر هم به فیلم تبدیل کنید.

اپلیکیشن Cutstory

نرم‌افزار Cutstory به شما اجازه بریدن فیلم و خروجی گرفتن به اندازه استوری اینستاگرام را می‌دهد. همچنین می‌توانید روی فیلم صدا یا موسیقی دیگری هم قرار دهید.

اپلیکیشن Life lapse

استاپ موشن یکی از جذاب‌ترین شیوه‌های تولید محتوای ویدئویی است. ساخت فیلم استاپ موشن با نرم‌افزار Life lapse که برای اندروید و IOS در دسترس است بسیار راحت شده. با ساخت استاپ موشن کاربران به خلاقیت و کیفیت پست‌های شما جذب خواهند شد.

در آخر

امروزه مردم بیشتری از اینستاگرام استفاده می‌کنند و ارائه نکردن کسب و کارتان به معنای از دست دادن هزاران مشتری بالقوه است. کسب درآمد از اینستاگرام نیازمند تلاش است اما ارزش آن را دارد که به دنیای کسب در آمد از اینستاگرام ملحق شوید. کسب درآمد از طریق اینستاگرام نیاز به سرمایه قابل توجه و امکانات زیادی ندارد و شما می‌توانید با هرآنچه که در دست دارید و به کار بستن مهارت و دانش خود درآمدزایی کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین