کد خبر: ۶۸۴۴۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
تبلیغات

بهترین فرم بینی برای صورت من کدام است؟

بهترین فرم بینی برای صورت را زمانی خواهید داشت که تقارن بین بینی و دیگر اجزای صورت شما در طبیعی‌ترین حالت ممکن خود قرار بگیرد.
بهترین فرم بینی برای صورت من کدام است؟
آفتاب‌‌نیوز :

بهترین فرم بینی برای صورت هر فرد را تنها یک جراح فوق تخصص پلاستیک و زیبایی می‌تواند به ایده آل‌ترین شکل طراحی و جراحی کند. فرم بینی هر فرد باید متناسب با اجزای چهره او طراحی شود.

بینی متناسب با فرم صورت

بهترین فرم بینی برای صورت را زمانی خواهید داشت که تقارن بین بینی و دیگر اجزای صورت شما در طبیعی‌ترین حالت ممکن خود قرار بگیرد. هرچه بینی شما متفاوت‌تر با فرم صورت و اجزای صورت شما باشد، غیر طبیعی‌تر به نظر می‌رسد. اینگونه جراحی زیبایی بینی، نه تنها به زیبایی چهره شما نمی‌افزاید و از دید دیگران جذاب‌تر نخواهید شد بلکه پس از مدتی خودتان نیز دل‌زده می‌شوید و دیگر از تماشای خود در آینه و عکس‌هایتان لذت نخواهید برد.

بینی عضوی منحصر به فرد روی صورتتان است که تحمل مداخله بیش از حد را ندارد. تجدید نظر در فرم بینی پس از جراحی محدودیت‌های خاص خود را دارد. به همین دلیل برای اینکه یک جراحی بینی ایده‌آل داشته باشید لازم است با یک متخصص جراحی بینی مشورت کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن مشاوره میتوانید به وبسایت کلینیک زیبایی دکتر آرش نجف بیگی سر بزنید.

بهترین فرم بینی برای صورت هر فرد با توجه به خصوصیات ظاهری هر انسان متفاوت است. یک جراح پلاستیک و زیبایی شعبده باز نیست، اما تمام سعی خود را می‌کند با ویژگی‌های خاص هر فرد بهترین فرم بینی را برایش به وجود آورد.

هر جراحی زیبایی بینی پارامتر‌های خاص خود را دارد. این پارامتر‌ها با توجه به تک تک اجزایی که در صورت شما وجود دارد سنجیده می‌شود. تنها در این زمان است که جراح شما می‌تواند به متناسب‌ترین فرم بینی دست پیدا کنید.

جراحی زیبایی بینی:

عمل زیبایی بینی (رینوپلاستی) جراحی زیبایی است که توسط جراحان فوق تخصص پلاستیک و زیبایی انجام می‌شود. در این جراحی به اصلاح فرم بینی پرداخته می‌شود. هدف از تغییر شکل بینی همیشه جنبه زیبایی آن نیست. اگرچه می‌توان گفت نیمی بیشتر از متقاضیان همین هدف را دنبال می‌کنند.

گاهی هدف از جراحی بینی علاوه بر زیبایی رفع عیوب بینی مانند: رفع انحراف تیغه بینی و مشکلات تنفسی است.

آیا پزشک هر فرم بینی که ما بخواهیم برایمان جراحی می‌کند؟

همانطور که گفته شد جراحی زیبایی بینی استاندارد‌های خود را دارد. هدف از جراحی زیبایی بینی رسیدن به جذابیت و زیبایی بیشتر بینی بر ظاهر و صورت شما است. اما باز هم ممکن است یک پزشک جراح طبق اصرار بیمار، برخلاف خواسته و پارامتر‌های خود و با گرفتن رضایت شخصی از بیمار، بینی بیمار را مخالف با استاندارد‌های موجود جراحی کند.

اما این موضوع به آن معنا نیست که هر بینی که بازیگران دارند برای شما مناسب است و اگر شما بخواهید به صورتتان می‌آید. فراموش نکنید اگر می‌خواهید از دیدن چهره خود در آینه لذت ببرید، اگر می‌خواهید دیگر در میان جمع خجالت زده و گوشه گیر نباشید، لازم است بینی خود را به گونه‌ای جراحی کنید که قیافه شما از حالت طبیعی خود خارج نشود.

شما قرار است باقی عمر خود را با این بینی و چهره جدید زندگی کنید. در بعضی مواقع ایجاد تغییرات زیاد بر روی صورت و بینی غیرقابل بازگشت و اصلاح است؛ بنابراین انتخابی داشه باشید که از آن پشیمان و دلسرد نشوید.

چرا باید انتخاب نوع بینی متناسب با صورت خود را به جراح فوق تخصص پلاستیک و زیبایی بسپاریم؟

پس از انتخاب یک جراح مناسب برای جراحی، لازم است با ایشان درباره خواسته و هدف خود از جراحی بینی صحبت کنید. در رابطه با انتظارات پس از جراحی با پزشک خود مشورت کنید. قطعا یک جراح فوق تخصص زیبایی و پلاستیک خوب، زمان زیادی را به بررسی اجزای صورت (گونه‌ها، چشم، چانه و ابرو) و ساختار کلی صورت شما می‌گذارد؛ و تعادل را در بین قسمت‌های مختلف صورت در نظر می‌گیرد تا پس از جراحی، چهره شما در بهترین، طبیعی‌ترین و متناسب‌ترین حالت خود قرار گیرد.

انواع اشکال صورت:

صورت اشکال مختلفی دارد، مدل و نوع هر صورت با توجه به جنسیت، قومیت و نژاد و حتی شخصیت هر فرد کاملا متفاوت است. انتخاب بینی متناسب باهر صورت را تنها یک جراح فوق تخصص پلاستیک و زیبایی می‌تواند تشخیص دهد. انتخاب بینی مناسب نه تنها در تمام رخ، صورت بیمار باید مورد توجه قرار گیرد بلکه در نمای جانبی و نیم رخ، او نیز باید با باقی اجزای صورت سازگار باشد.

بهترین فرم بینی برای صورت من کدام است؟

دانستن فرم صورت چه میزان در انتخاب نوع بینی تاثیرگذار است؟

اشکال صورت انواع مختلفی دارد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید انواع صورت‌ها با فرم‌های: مستطیلی، دایره، مربع، مثلث، قلبی، الماسی وغیره... از جمله عام‌ترین اشکال صورت به شمار می‌روند.

شکل بینی مناسب صورت

هر صورت دارای زوایا، اندازه و فرم خاص به خود می‌باشد. بعضی صورت‌ها بزرگ و گرد هستند بعضی مستطیل و کشیده، بعضی کوچک و باریک. دانستن ویژگی‌های ظاهری صورتتان می‌توانید، چهره خود را از فردی عادی به چهر‌ای جذاب، خاص و زیبا‌تر تبدیل کنید.

این را در نظر بگیرید که وقتی انواع صورت‌ها با هم متفاوت است، پس طبیعتا بینی متناسب با هر صورت نیز با هم تفاوت دارد. ممکن است یک بینی کوچک باریک بر روی یک صورت زیبا به نظر برسد، اما همان بینی بر روی صورت مستطیلی و بزرگ نه تنها زیبا به چشم نیاید بلکه فرم صورت را نیز از حالت عادی خود خارج کند.

تنوع اشکال بینی در بین افراد با صورت‌های مختلف بسیار زیاد است. حال اینکه چه فرم بینی برای چه فرم صورتی مناسب‌تر است؟ آیا لازم است انتخاب نوع بینی را به جراح بسپاریم و به او اعتماد کنیم؟ سوالی است که متقاضیان جراحی زیبایی بینی که دوست ندارند، پس از جراحی بینی از حالت طبیعی خود خارج شود، با آن مواجه می‌شوند.

هرچه صورت وسیع‌تر باشد چه از لحاظ طولی و چه از لحاظ عرضی بینی نیز باید نسبت به اندازه آن بزرگتر در نظر گرفته شود.

بینی مناسب یک صورت گرد، چون از تمامی زوایا به یک اندازه و کوچک است بینی‌های کوچک با ارتفاع کم برایش متناسب است.

صورت‌های الماسی و بیضی به دلیل کشید بودن از ارتفاع بینی‌های باریک و کشیده‌تر برایشان مناسب‌تر است.

صورت‌های مستطیلی و مربعی به دلیل وسعت بیشتر و عریض بودن، بینی‌هایی با قسمت پایینی پهن‌تر و ارتفاع بیشتر برایشان ایده‌آل‌تر است.

صورت‌های قلبی برعکس صورت‌های مثلثی هستند. در قلبی به دلیل باریک بودن قسمت پایینی صورت بینی باریک‌تر و در مثلثی بینی پهن‌تر مناسب‌تر است.

چگونه تقارن اجزای صورت و در نتیجه فرم صورت بررسی می‌شود؟

در تمامی جراحی‌های زیبایی صورت لازم است صورت بیمار براساس تقارنی که دارد مورد بررسی پزشک قرار بگیرد تا نتیجه مطلوب‌تری حاصل شود.

قانون طلایی تقارن: این قانون از دوران رنسانس در بین طراحان و نقاشان چهره شکل گرفته است. این قانون یک فرمول ریاضی است که به طراحان و در نتیجه به جراحان پلاستیک و زیبایی کمک می‌کند تعادل بین بینی، صورت و دیگر اجزا را با هم برقرار کنند.

طبق این قانون باید صورت به گونه‌ای تقسیم بندی شود که صورت، در حالت افقی به ۳ قسمت مساوی و در حالت عمودی به ۵ قسمت مساوی تقسیم بندی شود. این تقسیم بندی باید به حالتی باشد که مثلا، ناحیه بینی از ناحیه چشم وسیع‌تر نباشد.

در حالت افقی صورت به: پیشانی و چشم و ابرو، بینی، دهان و چانه تقسیم می‌شود.

در حالت عمودی نیز به: گوش چپ، ابرو و چشمان چپ، بینی و دهان، ابرو و چشمان راست، گوش راست تقسیم می‌شوند.

در واقع جراحی زیبایی بینی یک جراحی پلاستیک و زیبایی ساده نیست، بلکه تلفیقی است از ریاضی، هنر و علم پزشکی.

بینی متناسب با فرم صورت هر فرد کدام است؟

بینی ایده‌آل دیگر یک رویا نیست. در گذشته با توجه به کم سابقه بودن برخی از پزشک‌ها و درخواست‎های نا‌معقول بیماران و توقع آن‌ها از جراحی بینی عموما، جراحی بینی را با شکست مواجه می‌کرد.

اما امروزه علاوه با افزایش سابقه و افزایش تخصص جراحان پلاستیک و زیبایی، رعایت پروتکل‌های خاص جراحی زیبایی بینی و پیشرفت علم پزشکی بیش از ۹۰ درصد عمل‌زیبایی بینی (رینوپلاستی) موفقیت‌آمیز است.

چه زمان می‌توان گفت که یک بینی ایده‌آل است؟

وقتی صحبت از یک چهره ایده‌آل می‌شود، اولین چیزی که به ذهن می‌رسد بینی او است. در مجموع باید گفت، هیچ استانداردی برای رسیدن به یک بینی ایده‌آل وجود ندارد. هیچ بینی صد در صد کامل و متناسب نیست. تنها زمانی می‌توان بینی را ایده‌آل و بی عیب و نقص نامید که به استاندارد‌های پزشکان جراح فوق تخصص پلاستیک و زیبایی (یعنی همان قانون طلایی) نزدیک باشد. یعنی بینی در بهترین فرم و متناسب با اجزای صورت فرد جراحی شود.

طبق قانون طلایی خطی که از زیر بینی می‌گذرد و امتداد آن تا گوشه لب بالایی می‌رسد باید زاویه‌ای حدودا ۹۰ درجه داشته باشد؛ و همچنین خطی که از روی بینی می‌گذرد به نسبت چانه باید زاویه‌ای بین ۳۰ الی ۴۰ درجه داشته باشد و زاویه بین پیشانی و بینی نیز باید عددی بین ۱۲۰ تا ۱۳۵ درجه را شامل شود.

بهترین فرم بینی برای صورت من کدام است؟

انواع فرم بینی:

انواع فرم بینی مختلف است که با نام‌های متفاوت در سراسر دنیا نام گذاری می‌شوند. امابه طور کل می‌توان گفت که ما ۶ نوع فرم کلی بینی داریم.

بینی عقابی
بینی افتاده
بینی رومی
بینی یونانی
بینی دکمه‌ای و کوچک
بینی سر بالا

بهترین فرم بینی برای صورت من کدام است؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Afghanistan
|
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
1
4
سلام به نظر من خوب بود
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین