کد خبر: ۶۸۴۵۵۴
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵
حاشیه امن قضایی برای اصولگرایان

ادعای جنجالی یک نماینده مجلس علیه دولت؛ کشتار مردم با واکسن کرونا!

یک نماینده مجلس با ردیف کردن برخی توهمات خودساخته، وزارت بهداشت و البته ستاد ملی مقابله با کرونا را متهم به کشتار دسته جمعی برای کم کردن جمعیت ایران در پیروی از سیاست‌های سازمان بهداشت جهانی کرده است.
ادعای جنجالی یک نماینده مجلس علیه دولت؛ کشتار مردم با واکسن کرونا!
آفتاب‌‌نیوز :

زهرا شیخی، نماینده اصفهان در رشته توئیتی نوشته: «آوریل ۲۰۲۰ رویدادی توسط مکرون، بیل گیتس و دبیرکل WHO (سازمان جهانی بهداشت) برای ایجاد شتاب در درمان کووید۱۹ برگزار شد. نتیجه این رویداد ایجاد سازوکار بین‌المللی واکسن به نام «کواکس» زیر نظر WHo و بنیاد بیل گیتس شد.» او این نقل قول از بیل گیتس را آورده که «با واکسن می‌خواهم تا ۱۵ درصد جمعیت جهان را کاهش دهم.»

شیخی WHO را مروج سقط جنین دانسته و در ادامه عضویت ایران در اتحادیه کواکس به نقل از جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو و تلاش برای واردات واکسن از طریق کواکس به نقل از سعید نمکی وزیر بهداشت را هم یادآوری کرده است. او در حقیقت با کنار هم قرار دادن این مؤلفه‌ها بدون اشاره مستقیم وزارت بهداشت و البته ستاد ملی مقابله با کرونا را متهم به پیروی از سیاست‌های سازمان جهانی بهداشت و در نهایت تلاش برای کم کردن جمعیت کرده است.

از این دست ادعاهای بی‌سند و مدرک و متوهمانه در هفته‌ها و ماه‌های گذشته کم نبوده چنانکه محمود احمدی‌نژاد هم پیش از این کرونا را ویروس دست ساز یا آزمایشگاهی خوانده و دولت را به باد انتقاد گرفته که چرا از سیاست‌های سازمان جهانی بهداشت پیروی می‌کند.

با این حال نکته قابل تأمل در واکنش‌های متفاوت حقوقی و قضایی است که با این دست مواضع و موارد دیگر می‌شود. چنانکه برای نمونه حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس جمهوری بابت دو توئیت درباره هواپیمای اوکراینی احضار و محاکمه و از سوی هیأت منصفه هم مجرم شناخته می‌شود یا عیسی کلانتری معاون رئیس جمهوری بابت بخش ۴۰ ثانیه‌ای از یک مصاحبه طولانی به دادگاه احضار می‌شود یا نعمت احمدی حقوق دان بابت یک انتقاد از سازمان بازرسی کل کشور محاکمه می‌شود اما انواع و اقسام تهدیدها و توهین‌ها و تهمت‌ها به رئیس جمهوری از پشت تریبون مجلس یا در توئیتر با هیچ واکنشی روبه رو نمی‌شود.

هیچ کدام از این موارد و از جمله اتهام نماینده اصفهان به کشتار جمعی مصداق نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی نمی‌شود! گویی برخی پذیرفته‌اند که یک حاشیه امنی برای توهین کنندگان و حمله‌کنندگان به مجموعه دولت وجود دارد که با فراغ بال هر چه به ذهنشان می‌رسد را بیان می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۹
غیر قابل نشر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
2
14
شرمنده شدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
14
10
اولا تمام مطلب را و سخنرانی را منتشر کنید.ثانیا برای فرار از پاسخگویی و یا رد سخن حاشیه نویسی نفرمائید.ثالثا راجع آنچه ادعا شده،ادعایی که یک استاد سابق دانشکده پزشکی دورتمونت راجع به قرار گرفتن تراشه های فرستنده در بدن انسان از طریق تزریق واکسن مطرح کرده است تحقیق و آنگاه حرف سخنگوی کمیسیون پزشکی مجلس را رد کنید.
استاد دانشکده دورتمونت می گوید با تزریق واکسن تراشه فرستنده وارد بدن انسان می شود و از طریق انتن5g اطلاعات بدن و حرکات انسان را به مرکزی که آنها طراحی کرده اند ارسال می کند.و این یعنی برنامه ریزی برای نظمی نوین و مورد خواست کارگردانان نظام سلطه جهانی.
سابقه بنیاد بیل گیتس معلوم است و لزوم کاهش جمعیت حرف چند ماه قبل ایشان است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
2
2
کاش واکسنی بسازند که این افراد مریض و روانی و بدفکر را نکشه ولی کمی درمانشون کنه.
پاسخ ها
الموتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
همین واکسنی که آوردند اگر راست میگن مسولین دولتی و خانواده آنهابزنن بعد مردم.چند سال پیش هم خون وارداتی از فرانسه ایدز وهپاتیت به ارمغان آورد پسرخاله ام قربانی همین بی توجهی دولتی‌ها شد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
1
1
این اولین نفر تو صف واکسن زدنه.خیالتون راحت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
1
1
تصور کنید واکسنهای آبله،کزاز ب ث ژ هپاتبت،فلج اطفال ،و...نبود.آنوقت بشر باید مدام در انتظار یک پاندمی مشابه آنچه کرونا با جهان کرد باشیم.نکند فکر میکنند همه را براساس طب سنتی می شود درمان کرد!!! چرا بعد از گذشت یک سال از همه گیری کرونا ایشان و دوستان همفکرشان نتوانستند راهی در جهت درمان آن پیدا کنند.ایشان به خیالشان با گزبنش تکه ای از یک سخنرانی بدون ذکر تقدم و تإخر آن و یک توصیه سازمان بهداشت جهانی که در جهت حفظ سلامت جسم و روان زنان دنیا صورت گرفته ،مردم از تزریق واکسن رویگردان شده و سلامت خود و فررندانشان را به دلیل توهمات یک دکتر طب سنتی به خطر می اندازند.
الموتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
1
3
شما نیز وابستگی‌ غربی دارید و هرآنچه تهدید واقعی هم باشد را توهم از سوی ایرانیها می دانید .خون های آلوده فرانسه چند سال پیش پسرخاله ام را که هموفیلی داشت به هپاتیت و بیماری دیگری دچار کرد شما آن‌زمان هشدار دلسوزان ملت ایران را مثل امروز توهم توطئه عنوان کردید والان زندگیش به طلاق و فروپاشی رسید.الان هم با این توطئه واکسن شما اینقدر بی توجه به ملت ایران رفتار می کنید .یا نا آگاه هستید ویا..........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
0
3
بنده اعتماد به واکسن خارجی ندارم. شاید شهید فخری زاده را برای همین شهید کردند. واکسن شهید فخری زاده را پیگیری کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
0
1
این ویروس صدرصد ی ریز تراشه را با خود حمل میکند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین