کد خبر: ۶۸۴۵۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷

وقتی متوجه شدم دوست 38ساله ام با خواهرم دوست شده با پتک او را کشتم

ساعت ۴ بعد از ظهر دوشنبه ۱۷ آذر ماه امسال ماموران کلانتری ۱۰۶ نامجو در جریان قتل مرد جوانی در یک ساختمان نیمه کاره در خیابان نامجو قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای تحقیق پای در صحنه جرم گذاشتند.
وقتی متوجه شدم دوست 38ساله ام با خواهرم دوست شده با پتک او را کشتم
آفتاب‌‌نیوز :

ماموران با حضور در صحنه جرم با جسد مرد جوانی روبرو شدند که با ضربه محکم پتک به سرش به قتل رسیده است و همین کافی تا بازپرس دشتبان همراه تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران برای تحقیق در صحنه جرم حضور پیدا کردند.

قتل با ضربات پتک

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی پی بردند که قربانی جنایت که مردی ۳۸ ساله است در درگیری با کارگر ساختمان که جوان ۲۹ ساله‌ای است با ضربات پتک به سرش به قتل رسیده است.

همین کافی بود تا ردیابی‌ها برای دستگیری عامل این جنایت ناموسی کلید زده شود و کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل در مخفیگاهش شدند.

تیم پلیسی پس از ۲ ساعت از زمان قتل با ردیابی مفخیگاه قاتل در عملیاتی غافلگیرانه پای در مخفیگاه متهم گذاشتند و قاتل را که کانال کولر پنهان شده بود را دستگیر کردند.

قتل ناموسی

قاتل که جوان ۲۹ ساله است به ماموران گفت: در ساختمان نیمه کاره کار می‌کردم و متوجه شده بودم که خواهرم با یکی از دوستانم که مرد ۳۸ ساله است دوست شده و روز حادثه مقتول به محل کارم آمد و عنوان کرد که با خواهرم دوست شده و سر همین موضوع با هم درگیر شدیم که در یک لحظه از روی عصبانیت با پتک آهنی ضربه محکمی به سر مقتول زدم و سپس پا به فرار گذاشتم.

وی افزود: عصبانیت و ناراحتی من به خاطر این بود که مقتول و خواهرم از دوستی من سو استفاده کردند و همین باعث درگیری مرگبار شد.

بنا بر این گزارش، متهم به دستور بازپرس دشتبان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
2
2
بکشید همدیگررا برای کنترل جمعیت مفیداست.درضمن آدمهایی که زمینه جنایت رادارند سرانجام اقدام میکنند هرچه زودتربهتر.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین