کد خبر: ۶۸۴۶۵۷
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱

پایان گانگستر بازی اشرار در غرب تهران

چهار اوباش که اقدام به ایجاد ناامنی از طریق تیراندازی و عربده کشی در دو نقطه از غرب تهران کرده بودند، دستگیر شدند.
پایان گانگستر بازی اشرار در غرب تهران
آفتاب‌‌نیوز :

طی چند روز گدشته تصاویر و ویدیوهایی از اقدام اراذل و اوباش در عربده کشی، قدرت نمایی و تیراندازی در فضای مجازی منتشر شده بود که درپی آن بلافاصله ماموران پلیس امنیت تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و متوجه شدند که محل ضبط یکی از این ویدیوها در حوالی شهران و دیگری در بزرگراه یادگار امام است.

در ادامه هویت این افراد نیز مورد شناسایی قرار گرفته و مشخص شد که دستگیر شدگان از اشرار و اوباشگران سابقه دار غرب تهران هستند که درپی اختلافات شخصی با تعدادی ساکنان در آن محل اقدام به عربده کشی، قدرت نمایی با سلاح سرد و تیراندازی کرده و به سرعت نیز از محل متواری شده‌اند.

با کسب این اطلاعات مخفیگاه این افراد در خیابان سازمان آب و شهر پرند مورد شناسایی قرار گرفته و ماموران پلیس امنیت با اخذ نیابت از مقام قضایی به این محل ها اعزام شده و در عملیاتهای جداگانه آنها را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. چهار شرور دستگیر شده به مقر انتظامی منتقل شده و در جریان آن به جرم خود اعتراف کردند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس امنیت تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که برای هر چهار متهم دستگیرشده پرونده ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین