کد خبر: ۶۸۴۸۳۹
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶

دستگیری ۴ نفر به دلیل برگزاری عزاداری و عروسی در خوزستان

فرمانده انتظامی شادگان خوزستان گفت: چهار نفر به دلیل برگزاری عزاداری و عروسی در شرایط کرونایی که سلامت عمومی شهروندان را به خطر می اندازد، شناسایی و دستگیر شدند.
دستگیری ۴ نفر به دلیل برگزاری عزاداری و عروسی در خوزستان
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ اسکندر جماشیانی پنجشنبه اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات شورای تامین شهرستان و ممنوعیت هرگونه مراسم و تیراندازی درسطح شهرستان پنج نفر از تیراندازی کنندگان در مراسم شناسایی و با اخذ احکام قضایی مناسب دستگیر شدند.

وی افزود:با توجه به شرایط فراگیری بیماری کرونا برگزاری هرگونه مراسم در شهرستان ، ممنوع شده و با صاحبان مجالس برخورد قانونی می‌شود.

سرهنگ جماشیانی گفت: متاسفانه در شهرستان شادگان شاهد برگزاری یک مراسم عزاداری و یک عروسی بودیم که عوامل برگزاری این مراسم به جرم تهدید سلامت مردم راهی بازداشتگاه شدند تا در دستگاه قضایی به تخلف آنها رسیدگی شود.

وی افزود: لزوم پرهیز از برگزاری هرگونه تجمع و مهمانی بارها به مردم اطلاع رسانی شده و از طریق رسانه‌ها و جراید به طور مستمر هشدارهای لازم داده می‌شود اما عده‌ای هنوز بی‌توجهی می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با بیان اینکه شرکت در دورهمی‌ها و مراسم مهمترین عامل شیوع بیماری کرونا است گفت: هرگونه غفلت در زمینه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تبعات سنگین در پی دارد از این رو با هماهنگی دادستان، صاحبان برگزاری مراسم عزاداری و عروسی و یا هرگونه مهمانی بدون هیچ اغماض و گذشت اعمال قانون می‌شوند.

سرهنگ جماشیانی با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌ها و توصیه‌های بهداشتی گفت: شرکت نکردن در اجتماعات و مراسم‌ موثرترین راه برای جلوگیری از شیوع این بیماری است و خانواده‌ها تا جای امکان در خانه بمانند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین