کد خبر: ۶۸۵۰۶۵
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴

حمله ترامپ به دادگاه عالی آمریکا

دونالد ترامپ در توئیتر از بابت تصمیم اخیر دادگاه عالی کشورش درخصوص عدم نشان دادن چراغ سبز به شکایت دادستان کل ایالت تگزاس در قبال نتایج انتخابات اخیر در چند ایالت کلیدی اظهار نارضایتی کرد.
حمله ترامپ به دادگاه عالی آمریکا
آفتاب‌‌نیوز :

 دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در توئیتر نوشت: "دادگاه عالی واقعا ما را ناامید کرد. نه خردی، نه شجاعتی!"

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، ترامپ در ادامه درباره تصمیم اخیر دادگاه عالی آمریکا در رد شکایت ایالت تگزاس در قبال نتایج انتخابات ماه نوامبر در توئیتر نوشت: شما رئیس جمهور آمریکا هستید در حالی که در انتخاباتی شرکت می‌کنید که در آن بیشتر از هر رئیس جمهور روی کار در تاریخ رای کسب می‌کنید و بر اساس ادعا شکست می‌خورید. شما نمی‌توانید در برابر دادگاه عالی "جایگاه" به دست بیاورید بنا بر این شما در ایالتهای شگفت انگیز "مداخله می‌کنید".

این رئیس جمهور آمریکا در ادامه از دن پاتریک، معاون فرماندار تگزاس نقل قول کرد که با ابراز نارضایتی گفت: "آمریکا هیچ دادگاهی ندارد که (درباره این انتخابات) بر اساس کیفیتهای آن قضاوت کند." ترامپ در ادامه نوشت: این یک رسوایی حقوقی است. یک شرمساری برای آمریکا!"

دیوان عالی آمریکا روز جمعه شکایت مورد نظر تگزاس درباره انتخابات ریاست جمهوری نوامبر را که مورد حمایت دونالد ترامپ بود، رد کرد. هدف از این طرح دعوی، ابطال نتایج در چهار ایالت به منظور تغییر شکست انتخاباتی ترامپ مقابل جو بایدن بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین