کد خبر: ۶۸۵۰۷۴
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱

اشپیگل، ترامپ را "بازنده سال" خواند

مجل "در اشپیگل" آلمان که یکی از بزرگترین عناوین مجلات اروپایی است دونالد ترامپ را "بازنده سال" 2020 خواند؛ اتفاقی که همزمان با معرفی جو بایدن و کامالا هریس از سوی مجله تایم به عنوان "شخصیت سال" 2020 افتاد.
اشپیگل، ترامپ را
آفتاب‌‌نیوز :

 پایگاه خبری نشریه در اشپیگل آلمان که یکی از پرخواننده‌ترین وبسایتهای خبری آلمانی زبان است، مقاله‌ای بلند به زبان آلمانی درباره دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا منتشر کرد و برای این مقاله سرتیتر "بازنده سال" را به کار برد.

به گزارش بیزینس اینسایدر، این مطلب که روز پنجشنبه منتشر شد، از رئیس جمهور آمریکا به خاطر خودداری از پذیرفتن شکستش در انتخابات ریاست جمهوری به رقیب خود جو بایدن انتقاد کرده و او را "مردی که هرگز هیچ اهمیتی به مصلحت مشترک نداده و تنها به یک چیز یعنی خودش اهمیت می‌دهد" توصیف کرد.

در ادامه این مقاله که از سوی رئیس دفتر واشنگتن این نشریه و یک خبرنگار مستقر در برلین آن تالیف شده، نوشته شد: تحت ریاست جمهوری ترامپ هیچ چیز عادی نیست.

آنها نوشتند: او از پذیرفتن شکست خودداری می‌کند. به جایش از وقوع تقلب گسترده انتخاباتی صحبت می‌کند، اگر چه هیچ سند و مدرکی برای آن نیست. کل این موضوع شگفت انگیز نیست. ریاست جمهوری ترامپ همانطور که آغاز شد پایان می‌یابد. بدون نجابت و بدون منزلت.

رئیس جمهور آمریکا اگر چه اجازه به اجرای پروسه انتقال قدرت به دولت جو بایدن را داده اما از پذیرفتن رسمی شکستش در انتخابات خودداری کرده و به جایش به تکرار ادعاهای بی اساس در خصوص اینکه در انتخابات علیه او تقلب شده، ادامه داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین