کد خبر: ۶۸۵۰۹۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
تبلیغات

معرفی بازیگران سریال قورباغه، سریال شبکه نمایش خانگی

ابتدا قرار بود سریال از شهریور ۹۹ روانه شبکه نمایش خانگی شود، اما پس از تعویق‌های مکرر قرار است آذر ۹۹ منتشر شود.
معرفی بازیگران سریال قورباغه، سریال شبکه نمایش خانگی
آفتاب‌‌نیوز :

سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی و بازی نوید محمدزاده، صابر ابر، فرشته حسینی، سحر دولتشاهی با تهیه کنندگی علی اسدزاده از اوایل سال ۱۳۹۸ آغاز به فیلمبرداری کرد. ابتدا قرار بود سریال از شهریور ۹۹ روانه شبکه نمایش خانگی شود، اما پس از تعویق‌های مکرر قرار است آذر ۹۹ منتشر شود.

بیست و چهارم آذر سال جاری، تاریخی است که برای پخش این سریال انتخاب شده است و امیدواریم پخش سریال به تاریخ دیگری معکول نشود. سریال قورباغه از رسانه اینترنتی هکس دانلود و سایر پلتفرم‌ها در دسترس و قابل تماشا میباشد.

برای دانلود سریال قورباغه اینجا را کلیک کنید.

بیوگرافی بازیگران سریال قورباغه

بیوگرافی هومن سیدی

هومن سیدی متولد ۸ آذر ۱۳۵۹ در شهر رشت استان گیلان است و پس از پایان دبیرستان با حضور در کلاس‌های انجمن سینمای رشت و ساخت چند کلیپ کوتاه کار خود را در عرصه سینما آغاز کرد و پس از مدتی به تهران آمد و زیر نظر استاد پرویز پرستویی در کلاس‌های بازیگری کارنامه شرکت کرد.

بازیگران سریال قورباغه سریال شبکه نمایش خانگی

مادرش بازنشسته نیروی دریایی و پدرش بازنشسته کارمند بانک کشاورزی است. سیدی در سال ۱۳۸۵ با آزاده صمدی ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۲ از او جدا شد.

هومن سیدی در اوایل دهه هشتاد در فیلم یک تکه نان با رضا کیانیان همبازی شد و سپس نقش کوتاهی را در چهارشنبه‌سوری اصغر فرهادی ایفا کرد. او نقش اصلی پابرهنه در بهشت از بهرام توکلی را بازی کرد.

این فیلم اولین فیلم بلند بهرام توکلی بود که باعث شهرت او شد و سیدی هم کاندیدای جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشن خانه سینما شد. هومن سیدی در زمینه تئاتر در همسایه آقا و مشروطه بانو دو اثر حسین کیانی به ایفای نقش پرداخت.

از کار‌های او در تلویزیون می‌توان به سریال‌های راه بی پایان اثر همایون اسعدیان و تا ثریا ساخته سیروس مقدم و تله فیلم‌های سایاب محمدعلی سجادی و اگر باران ببارد روح‌الله حجازی اشاره کرد. وی با ایفای نقش در سریال عاشقانه توانست بین مردم محبوبیت خاصی به دست بیاورد و می‌توان این سریال را به عنوان موفق‌ترین پروژه سیدی در عرصه بازیگری دانست. البته تا پیش از سریال قورباغه، حال باید منتظر باشیم ببینیم سیدی چگونه موفقیت بعدی خود را در این سریال رقم خواهد زد.

بیوگرافی نوید محمدزاده

نوید محمدزاده متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۵ استان تهران میباشد و دو سال پس از تولد به ایلام رفت و تحصیلات راهنمایی را در آنجا گذراند. وی دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم عمران میباشد.

بازیگران سریال قورباغه سریال شبکه نمایش خانگی

بازی محمدزاده در فیلم عصبانی نیستم موجب تحسین بسیاری از منتقدین گردید، تا جایی که بسیاری محمدزاده را شایسته‌ی دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی‌ودومین دورۀ جشنوارۀ فیلم فجر می‌دانستند. همچنین وی دو بار پیاپی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر و همچنین تندیس بهترین بازیگر مرد جشن حافظ گردیده‌است. نوید محمدزاده اولین تجربه حضور در نمایش خانگی را با سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی آغاز کرد.

بازیگران سریال قورباغه سریال شبکه نمایش خانگی

بیوگرافی صابر ابر

صابر ابَر متولد ۱۸ خرداد ۱۳۶۳ استان تهران میباشد که بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و کارگردان تئاتر ایرانی است. مدرک تحصیلی صابر ابر فارغ‌التحصیل از رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه و فوق لیسانس سینما میباشد، او موسس اکادمی اینجا میان شهر میباشد.

وی به خاطر بازی در فیلم درباره الی نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در ۲۷ امین جشنواره فیلم فجر و به خاطر بازی در فیلم دایره زنگی نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد در بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر شد.

بیوگرافی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی متولد ۱۶ مهر ۱۳۵۸ تهران است که خانوادهٔ او از نوادگان خاندان قاجاری دولتشاهی بودند. سحر دولتشاهی در رشته‌های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه به تحصیل پرداخت. شروع فعالیت هنری وی با تئاتر بود. حضور در صحنهٔ تئاتر بود که منجر به آشنایی او با رامبد جوان شد. دولتشاهی در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با رامبد جوان ازدواج کرد و در ۱۳۹۳ از وی جدا شد. بازی در فیلم طلا و مس به کارگردانی همایون اسعدیان در سال ۱۳۹۰ برایش نامزدی جایزهٔ بهترین بازیگر نقش دوم زن از چهاردهمین جشن خانهٔ سینما را در پی داشته‌است. همچنین سحر دولتشاهی توانست برای بازی در فیلم عصر یخبندان در سی و سومین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر و برای بازی در فیلم‌های عرق سرد و چهارراه استانبول در سی و ششمین دورهٔ جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از آن خود کرد. او تا به امروز دو بار برنده‌ی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شده است.

بیوگرافی فرشته حسینی

فرشته حسینی متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶ بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر افغانستانی ساکن ایران است.

وی از پدر و مادری مهاجر و افغان‌تبار در شهر تهران متولد شد و از دانش آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است. همچنین با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی در جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش موفق به کسب بهترین بازیگر زن برای بازی در این فیلم شد.

فرشته حسینی نقش لیلا در سریال قورباغه را ایفا میکند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
7
1
ماشاالله همه سابقه طلاق و دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
6
1
خیلی قشنگ نبود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
1
5
خیلی فیلم قشنگی عاشقشم حتما نگاه کنید صابر ابر و نوید محمد زاده خیلی قشتک بازی میکنند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین