کد خبر: ۶۸۵۱۱۶
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳

آمریکایی‌ها وضعیت کشور را نسبت به ۴ سال گذشته بدتر می‌دانند

بنابر تازه ترین نظرسنجی به عمل آمده از سوی شبکه خبری فاکس نیوز، بیش از نیمی از آمریکایی ها وضعیت این کشور را نسبت به چهار سال پیش بدتر می دانند.
آمریکایی‌ها وضعیت کشور را نسبت به ۴ سال گذشته بدتر می‌دانند
آفتاب‌‌نیوز :

نتایج این نظرسنجی نشان داد شهروندان آمریکایی از وضعیت شخصی خود، ورای وضعیت کشور، نسبت به ۴ سال گذشته چندان خرسند نیستند.

دراین نظرسنجی که ۵۵ درصد آمریکایی ها وضعیت کشور را نسبت به چهار سال گذشته بدتر می دانند، تنها ۳۳ درصد وضعیت کنونی خود نسبت به چهار سال گذشته را بهتر می دانند، درحالی که ۳۶ درصد وضعیت شخصی خود نسبت به چهار سال گذشته را بدتر و ۳۰ نیز گفته اند تفاوت چندانی نسبت به گذشته نداشته است.

همچنین در نظرسنجی اخیر فاکس نیوز تنها ۴۷ درصد از عملکرد دونالد ترامپ رضایت داشته و ۵۲ درصد نیز عدم محبوبیت داشته است.

دربخش دیگری ازاین نظرسنجی ۴۲درصد پرسش شوندگان درپاسخ به این پرسش که «تاریخ چگونه درباره ترامپ به قضاوت خواهد نشست»؛ ۴۲ درصد گفته اند که تاریخ وی را بعنوان یکی از بدترین روسای جمهوری در این کشور خواهد نگریست، تنها ۲۲ درصد وی را رئیس جمهوری بزرگ دانسته و ۲۶ درصد وی را عادی دانسته اند.

نظرسنجی شبکه فاکس نیوز از ششم تا نهم دسامبر (۱۶ تا ۱۹ آذرماه) از یکهزار و هفت رای دهنده آمریکایی با خطای سه درصد به عمل آمده است.

دوره چهارساله ریاست جمهوری دونالد ترامپ قرار است در روز ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱برابر با اول بهمن ماه ۱۳۹۹ با مراسم سوگند جو بایدن به پایان رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین