کد خبر: ۶۸۵۱۳۲
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶

دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش شهرقدس

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش شهرقدس خبر داد و گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و کسانی که از فضای مجازی برای این افراد اقدام به تبلیغات می‌کنند با رصد پلیس فتا و امنیت به‌ شدت برخورد می‌شود.
دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش شهرقدس
آفتاب‌‌نیوز :

سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طی گزارش رسیده به فرماندهی انتظامی شهرستان قدس مبنی بر اقدام تعدادی از اراذل و اوباش در یکی از محلات با استفاده از سلاح سرد و گرم و ایجاد رعب و وحشت میان مردم، عربده‌کشی و تخریب اموال عمومی اقدامات لازم برای مقابله با این افراد انجام شد.

وی گفت: همکاران انتظامی از همان ابتدا با قدرت وارد صحنه شده و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، شناسایی افراد در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: طی اقدامات عملیاتی انجام گرفته توسط پلیس، ۴ نفر از این افراد که در غرب استان تهران سابقه‌دار بوده و پیش از این نیز از سلاح سرد استفاده کرده و عربده‌کشی داشتند، دستگیر شدند.

سردار ظهیری ادامه داد: ۴ نفر دیگر به غرب کشور متواری و در مخفیگاهی بوده که ۲ نفر از آن‌ها به هنگام مراجعه به شهر قدس در رصد اطلاعاتی پلیس قرار گرفته و دستگیر شدند و ۲ متهم دیگر در غرب کشور شناسایی و دستگیر شدند.

وی خطاب به برهم زنندگان امنیت و نظم جامعه، هشدار داد: تمام کسانی که اقدام به ایجاد رعب و وحشت و استفاده از سلاح سرد و گرم و تخریب اموال عمومی می‌کنند و آرامش و آسایش مردم را به‌هم می‌زنند، پلیس با جدیت با آن‌ها برخورد و به هیچ‌ عنوان با آن‌ها مماشات نخواهیم کرد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با تأکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: از مردم درخواست می‌کنیم همکاری بیشتر با نیروی انتظامی داشته و کسانی که به این شکل نظم و آسایش جامعه را برهم زده و یا پاتوق‌هایی ایجاد می‌کنند را به پلیس معرفی کرده تا اقدام به برنامه‌ریزی و جمع‌آوری آن‌ها شود.

سردار ظهیری تصریح کرد: افرادی که از فضای مجازی برای تبلیغ این گونه اقدامات خود استفاده می‌کنند، از طریق پلیس فتا و امنیت کنترل شده و با کسانی‌که برای آن‌ها تبلیغات انجام می‌دهند به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارش فارس، چندی پیش تعدادی از اراذل و اوباش در محله گودرزی شمالی اقدام به ایجاد رعب و وحشت میان مردم کرده و به بخشی از اموال عمومی خسارت وارد کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین