کد خبر: ۶۸۵۱۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶

دستور دادستان مشگین‌شهر برای برخورد قاطع با برگزارکنندگان نزاع حیوانات

دادستان عمومی و انقلاب مشگین‌شهر گفت: دستور ویژه‌ای برای برخورد قاطع با برگزارکنندگان مسابقه نزاع حیوانات در شهرستان مشگین‌شهر صادر شد.
دستور دادستان مشگین‌شهر برای برخورد قاطع با برگزارکنندگان نزاع حیوانات
آفتاب‌‌نیوز :

علی رضایی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تاکید ویژه رئیس کل دادگستری استان اردبیل، دستور ویژه‌ای برای برخورد قاطع با برگزارکنندگان مسابقه وحشی‌گرانه نزاع حیوانات دست‌آموز در شهرستان مشگین‌شهر صادر شد.

وی افزود: این دستور در پی انتشار تصاویری مبنی بر برگزاری مسابقه مبارزه حیوانات دست‌آموز با حضور تعداد کثیری تماشاچی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در یکی از روستاهای مشگین‌شهر و خطر تشدید شیوع بیماری کرونا هم با موضوع تهدید علیه بهداشت عمومی و هم با موضوع حیوان‌آزاری صادر گردید.

با متخلفان این تجمع با قاطعیت تمام برخورد می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب مشگین‌شهر ادامه داد: در این زمینه پرونده تشکیل و اقدامات لازم جهت جمع‌آوری ادله و شناسایی متهمان و عوامل اجرایی و برگزارکننده این مسابقه و شرکت‌کنندگان انجام می‌شود.

رضایی تصریح کرد: برگزاری چنین تجمعاتی آن هم در این شرایط خاص بیماری کرونا متناسب با فرهنگ اصیل اسلامی - ایرانی مردم شریف و ولایی این منطقه نیست و با متخلفان و کسانی که سلامتی مردم را به خطر بیندازند، با قاطعیت تمام برخورد خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
0
0
این همه جمعیت در یک روستا بعید به نظر می رسه
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
0
0
سریع پرونده تشکیل میدن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین