کد خبر: ۶۸۵۱۷۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴

پرداخت دستمزد ۵ میلیاردی برای بازیگران سریال پایتخت؟

علی رغم سرنوشت مبهم و نامشخص «پایتخت6»، قرار است فصل هفتم این سریال ساخته شود، در صورتی که هنوز حواشی این سریال حل نشده است.
پرداخت دستمزد ۵ میلیاردی برای بازیگران سریال پایتخت؟
آفتاب‌‌نیوز :

مجموعه تلویزیونی «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم اثری است که در فصل اول نظر خیلی ها را جلب کرد.در فصل دوم مردم با نقی و خانواده اش انس گرفتند و رفته رفته در فصل های بعدی با آنها همراه شدند.

حالا پس از این فراز و فرودها و قصه هایی که به جان نشسته بسیاری از خانواده های ایرانی منتظر بودند تا فصل ششم این سریال را در روزهایی که برای مقابله با کرونا در خانه مانده اند، ببینند و از آن لذت ببرند. اتفاقی که این بار نیافتاد و تغییرات عمده در شخصیت پردازی ها مخاطبان را دل آزرده کرد.

فصل ششم درحالی که مخاطبان انتظار داشتند حداقل در قسمت های پایانی انتظاراتشان را برآورده کرده و همه چیز را به خوبی و خوشی تمام کند، ناگهان و نیمه کاره و درست در زمانی که اعتراضات به بالاترین حد خود رسیده بود به پایان رسید.

همان زمان سیروس مقدم درباره پایان این فصل گفت: «پایتخت» در 15 قسمت طبق قرار و تعهدش در ایام نوروز پخش شد و تنها قسمت های آخر و فینال آن طلب مخاطبین از ما است که ان شاءالله در اولین روزی که ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام وضعیت عادی کرد، تیم پایتخت فینال را ساخته و در یکی از اعیاد مثل عید فطر و یا... به محضر مردم عزیز تقدیم می کنند.

گفته می شود که محسن تنابنده نویسنده و بازیگر سریال برای فصل هفتم تقاضای 5 میلیارد تومان دستمزد کرده است که با یک حساب سرانگشتی به رقمی بالای 330 میلیون تومان برای هر قسمت می رسیم.این در حالی است که دریافت چنین ارقامی از سوی بازیگران تلویزیون عرف نیست و در این پروژه نیز مشخص نیست که این رقم از بودجه بیت المال بر چه اساسی باید به جیب سازندگان این سریال برود؟ این را بگذارید در کنار بودجه 30 میلیاردی که بناست 15 قسمت سریال با آن ساخته شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Singapore
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
1
1
در دیزی بازه حیای گربه کجا رفته، این مردم دارن برای زنده موندن نان قسطی می خرند. این مخارج میلیاردی برای صدا و سیما و سریالهایی که کوچکترین بار آموزشی هم ندارند نه شرعا و نه اخلاقا جایز نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
0
1
آقایون تنابنده و مهران فر که صدا و سیما رو تحریم کرده بودند چی شد ؟ پول مهمتر بود درسته ؟
غریبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
0
1
یه پیشنهاد دارم
اگ بازیگرای پایتخت مرحمت کنن ومحض رضای خدا
نفری10میلیون به من کارگر بدن ک پول خرید یه ماشین چندین سال برام رویا شده
این کارو اگ انجام بدن خیلی چیزا ثابت میشه برا من و مردم
بجا ساخت همچین فیلمی
دل دوتا مسلمونو واقعن و واقعی شاد کنین
ممنون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
0
2
اگر ما نخواهیم این سریالهای تکراری با هزینه هنگفت ببینیم به کی بگیم ؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین