کد خبر: ۶۸۵۳۰۰
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷

سارقان طلا از زنان کهنسال دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا گفت: دو سارق طلا و زیورآلات زنان کهنسال در شهرستان پیشوا دستگیر شدند.
سارقان طلا از زنان کهنسال دستگیر شدند
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سرهنگ مسعود فرامرزی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی صدور نیابت قضایی دستگیری دو سارق طلا از یکی از شهرستان‌های شمالی کشور و حضور این افراد در حوزه استحفاظی انتظامی پیشوا، رسیدگی به این پرونده در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تشکیل تیم تخصصی از مأموران آگاهی پیشوا و رصد اطلاعاتی مناطق مختلف شهرستان، این دو سارق در حالی که قصد خرید یک دستگاه خودروی میلیاردی داشتند شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی پیشوا گفت: در بازرسی به عمل آمده از خودرو این افراد، مقادیری طلای تقلبی، دلار، وجه نقد و لباس‌های بسته‌بندی شده که از آن‌ها برای اغفان زنان کهنسال و سرقت طلای آنان استفاده می‌شد، کشف شد.

وی با اشاره به اعتراف این افراد به سرقت طلا و جواهرات زنان کهنسال افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده، به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

فرامرزی همچنین از کشف ۶ تن سویای قاچای در یکی از مناطق پیشوا خبر داد.

فرمانده انتظامی پیشوا افزود: مأموران انتظامی شهرستان پیشوا حین گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک دستگاه کامیونت که در یکی از محورهای مواصلاتی در حال تردد بود مشکوک شده و نسبت به توقف آن اقدام کردند.

وی گفت: در بازرسی از این کامیونت ۶ تن سویای دامی قاچاق کشف که فاقد مدارک مستند گمرگی بود کشف شد.

فرامرزی ارزش این محوله را یک میلیارد و ۱۰۵ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در رابطه با این پروند یک نفر دستگیر و پس از تکمیل پرونده، به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

وی از مشارکت مردم به عنوان پشتوانه مهم پلیس در مقابله با جرائم یاد کرد و افزود: سامانه ۱۱۰پلیس به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی شهروندان است.

شهرستان پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین