کد خبر: ۶۸۵۳۱۸
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶

«سریع و خشن»؛ فیلم مورد علاقه کریستوفر نولان

«کریستوفر نولان» فیلمساز مطرح هالیوودی از علاقه خود به مجموعه فیلم‌های اکشن «سریع و خشن» پرده برداشت.
«سریع و خشن»؛ فیلم مورد علاقه کریستوفر نولان
آفتاب‌‌نیوز :

کریستوفر نولان فیلمساز کارگردان معروف انگلیسی- آمریکایی که به ساخت فیلم‌های پرطرفداری چون تلقین، سه‌گانه بتمن و میان‌ستاره‌ای شناخته می‌شود، در یک پادکست به علاقه خود به فیلم‌های سریع و خشن اعتراف کرد.

مجموعه اکشن-هیجانی سریع و خشن از سال ۲۰۰۱ به دنیای سینما آمد و تاکنون هشت قسمت و یک اثر اقتباسی از روی آن ساخته شده است. مجموعه اصلی دو قسمت دیگر نیز دارد که در آینده روی پرده خواهند رفت.

نولان که در حال حاضر فیلم جاسوسی و علمی-تخیلی انگاشته (Tenet) را روی پرده سینماها دارد، در پادکست Happy Sad Confused گفت از طرفداران فیلم سریع و خشن ۱ به کارگردانی راب کوهن است اما به قسمت سوم این مجموعه یعنی سریع و خشن: رانش توکیو ساخته جاستین لین نیز علاقه ویژه دارد.

علاقه نولان به صحنه‌های نمایشی بر کسی پوشیده نیست بنابراین تعجبی ندارد که وی از طرفداران سریع و خشن و حجم بالای سکانس‌های نمایشی و جلوه‌های ویژه مکانیکی یا عملی آن باشد.

قسمت نهم از مجموعه سریع و خشن با نام F9 و بازی وین دیزل، جان سینا، میشل رودریگز، ترسی گیبسون، لوداکریس، جوردانا بروستر، ناتالی امانوئل، سانگ کانگ، هلن میرن و شارلیز ترون ۲۸ مه ۲۰۲۱ (۷ خرداد ۱۴۰۰) اکران می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین