کد خبر: ۶۸۵۳۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴

برخورد جدی پلیس با دوردورهای شبانه در تهران

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد جدی پلیس با رانندگان متخلف در دوردورهای شبانه خبر داد و گفت: بیشترین توقیف و اعمال قانون پلیس در طرح محدودیت تردد شبانه ( ۲۱ الی ۴ بامداد) متعلق به بلوار اندرزگو ، سعادت آباد و تهران پارس و در خصوص دوردور های شبانه بوده است.
برخورد جدی پلیس با دوردورهای شبانه در تهران
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ «علی همه‌خانی» معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره دوردورهای شبانه در برخی نقاط تهران گفت: با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا و اجرای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد شبانه از ساعت ۲۱ الی ۴ صبح بغیر از دوربین‌های ثبت تخلفات که نسبت به رصد این تخلف فعال هستند همکاران من در سطح شهر نیز با تخلفاتی چون مخدوشی پلاک و دوردورهای شبانه نیز برخورد می‌کنند.

وی ادامه داد: دوردورهای شبانه بیشتر در مناطق اندرزگو، سعادت آباد، تهرانپارس و... اتفاق می‌افتد و پلیس به شدت با این افراد برخورد می‌کنند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه توقیف و اعمال قانون هر شب در انتظار متخلفان است، تصریح کرد: بیشترین توقیف و اعمال قانون پلیس در طرح محدودیت تردد شبانه ( ۲۱ الی ۴ بامداد) متعلق به بلوار اندرزگو ، سعادت آباد و تهران پارس و در خصوص دوردور های شبانه بوده است.

سرهنگ همه‌خانی خاطرنشان کرد: بیشترین فراوانی توقیف نیز متعلق به دوردورهای شبانه در محدوده‌های مذکور بوده و در دیگر موارد باید اذعان کنیم که مردم همراهی خوبی با پلیس در اجرای این طرح ممنوعیت تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح را داشته‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
0
0
دور دور های شبانه چند سال است در سعادت اباد ادامه دارد جلوی انها را بگیرد تاکنون هیچ کاری پلیس انجام نداده است این چیز های که در تلویزیون می گویند همه اس دروغ است برای عوام فریبی است
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین