کد خبر: ۶۸۵۴۱۴
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲

تصادف در استان سیستان و بلوچستان / ۶ کشته و ۲ مجروح

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به یک مورد حادثه تصادف در استان سیستان و بلوچستان گفت: در این حادثه ۶ نفر جان خود را از دست داده و ۲ نفر نیز مجروح شده‌اند.
تصادف در استان سیستان و بلوچستان / ۶ کشته و ۲ مجروح
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره جزییات این تصادف گفت: در ساعت ۱۸:۰۰ روز گذشته یک مورد تصادف در استان سیستان و بلوچستان توسط پلیس راه خاش-محور گوهرکوه به کارواندر گزارش شده است.

وی ادامه داد: در این حادثه که یک سواری پژو ۴۰۵ با یک دستگاه سواری تیبا برخورد می‌کند ۶ نفر جان خود را از دست داده و ۲ نفر مجروح می‌شوند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین با اشاره به انسداد مسیر در استان مازندران تصریح کرد: کارگاه تعمیرات جاده‌ای و انسداد مسیر در استان مازندران جاده هراز محدوده قلابن از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۴ آذر ۹۹ و به مدت ۲ روز از ساعت ۸ الی ۱۷ ، به‌ دلیل اجرای عملیات ایمن سازی و اصلاح شیب ترانشه مسیر در کیلومتر ۶۴ تا ۶۵ انجام می‌شود.

سرهنگ شیرانی ادامه داد: جاده هراز از روز گذشته به مدت دو روز مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین فیروزکوه و آزادراه تهران شمال و جاده چالوس انجام می‌گیرد.

وی تاکید کرد: اجرای طرح محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در جاده‌ها و شهرها کماکان ادامه دارد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تصریح کرد: متوسط تردد ساعتی وسیله نقلیه ۲۳ روز اول طرح با مدت مشابه سال قبل در کل کشور ۳۳% – کاهش خودروهای شخصی در برخی محورهای مواصلاتی مانند آزادراه تهران_ قم تا ۸۰% و آزادراه قزوین _ رشت کاهش تا ۷۰% نیز ثبت شده‌است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین