کد خبر: ۶۸۵۵۵۷
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۵

بوشهر و خوزستان با بیشترین درآمد، محروم و مظلوم هستند

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: استان‌های بوشهر و خوزستان که بخش عمده درآمد کشور را دارند، نباید با این حجم فقر و بیکاری و مشکلات معیشتی روبرو باشند.
بوشهر و خوزستان با بیشترین درآمد، محروم و مظلوم هستند
آفتاب‌‌نیوز :

ابراهیم رضایی با اشاره به نطق امروز خود در جلسه علنی مجلس در مورد معکوس درآمد سرانه اظهار داشت: معکوس درآمد سرانه شاخص درست و صحیحی برای توزیع اعتبارات نیست.

وی خواستار رعایت عدالت در توزیع اعتبارات شد و بیان کرد: استان‌های بوشهر و خوزستان بیشترین درآمد را برای کشور دارند ولی با وجود این حجم از درآمدها، مظلوم و محروم بوده و با مشکلات بسیار زیادی روبرو هستند.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی از مناطق این استان‌ها در برخورداری از امکانات اولیه زندگی مثل برق و راه و آب هم محروم هستند.

وی افزود: مردم به ما می‌گویند از این همه درآمد عظیم نفتی که از زیر پای ما برداشت می‌کنند، چرا این همه محرومیت و مظلومیت داریم، چرا این همه فقر داریم، چرا این‌همه بیکار داریم و چرا این همه مشکلات معیشتی داریم.

رضایی با اشاره به حادثه سیل در شهرستان دشتستان و خسارت‌هایی که در پی داشته است، اظهار داشت: لازم است که در دولت در اسرع وقت نسبت به جبران خسارت سیل‌زدگان اقدام کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین