کد خبر: ۶۸۵۵۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸
محمد پنجعلی:

پرسپولیس برگ برنده‌ای دارد که حریفش ندارد

پیشکسوت تیم پرسپولیس اظهار امیدواری کرد با انگیزه و اراده‌ای که در بین اعضای تیم وجود دارد، تیم گل‌محمدی در قطر با نمایشی خوب می‌تواند جام ارزشمندی را برای هواداران فوتبال در ایران به ارمغان بیاورد.
پرسپولیس برگ برنده‌ای دارد که حریفش ندارد
آفتاب‌‌نیوز :

محمد پنجعلی، بازیکن و سرپرست اسبق تیم پرسپولیس، با اشاره به شرایط پرسپولیس اظهار داشت: من شخصا به این تیم امیدوار هستم. پرسپولیس با انگیزه بالایی به قطر رفت و ان‌شاءالله با دست پر هم به تهران باز می‌گردد.

پیشکسوت سرخ‌پوشان افزود: کادر فنی قبل از سفر به قطر با توجه به لغو دو بازی تیم برنامه‌های خوبی را برای تیم در نظر گرفت تا تیم با وجود این که حدود 20 روز تا روز بازی فینال از شرایط بازی دور بوده اما با شرایط و آمادگی خوبی به دوحه برود. ضمن اینکه جدا از مسائل فنی، تیم از نظر روحی و روانی در وضعیت خوبی است و همین موضوع همه ما را امیدوار می‌کند تا برای قهرمانی پرسپولیس امید زیادی را به تیم گل‌محمدی داشته باشیم.

او در ادامه تاکید کرد: آرامشی که مدیران پرسپولیس در ماه‌های اخیر به تیم و باشگاه تزریق کرده‌اند قابل تقدیر است؛ آرامشی که می‌تواند یکی از فاکتورهای موفقیت پرسپولیس باشد. آقای سمیعی و همکارانش در این مدت با کمترین مصاحبه ها و بدون جنجال‌های رسانه‌ای شبانه‌روز دنبال حل مشکلات پرسپولیس بودند و خوشبختانه بخش زیادی از مشکلات را حل کرده‌اند تا فضای بدون حاشیه‌ای را برای تیم و بازیکنان ایجاد کنند و تیم با کمترین مشکل ممکن برای مهمترین بازی خود عازم قطر شود.

پیشکسوت پرسپولیس اظهار داشت: اگر واقع‌بینانه به شرایط نگاه کنیم تمام حریفان آسیایی ما از نظر امکانات و شرایط مالی و..... یک سر و گردن از ما بالاتر هستند و حتی می‌توان گفت از این نظر با ما فاصله زیادی دارند اما تیم ما فاکتوری دارد که هیج تیمی در آسیا از آن بهره‌مند نیست. اراده و غیرت بازیکنان ایرانی در میدان‌های بزرگ همیشه به کار ما آمده که حریفان ما از این موضوع بی‌بهره هستند و همین غیرت ایرانی به ما کمک می‌کند با وجود محدودیت امکاناتی و محرومانی که پرسپولیس در این دیدار دارد، بچه‌ها با جام به تهران بازگردند.

کاپیتان اسبق سرخ‌ها گفت: اگر امکان حضور کامل تماشاگران در این دیدار بود، شک ندارم ایرانی‌های حاضر در قطر جو استادیوم آزادی را برای پرسپولیس به وجود می‌آوردند اما متاسفانه با محدودیت‌های موجود این موضوع امکان پذیر نیست ولی مطمئن هستم دل میلیون‌ها ایرانی در این بازی برای موفقیت پرسپولیس می‌تپد و انرژی مثبت این موضوع به پرسپولیس کمک می‌کند تا جام با ارزش و مهمی را برای مردم ایران به ارمغان بیاورند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
0
0
هواداران تمام تیمهای سالم در کشور این مدت دارن غش و ریسه میرن از خنده از شنیدن این خیالبافی های متوهمانه. جا دارد از این عزیزانی که اخلاق ورزشی را در کشور نابود کردند، حداقل بخاطر شاد کردن ما در آستانه شکست مفتضح خود، تشکر کنیم.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین